شناسهٔ خبر: 33032853 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده سپاه قدس گیلان؛

اجرای طرح ناظر بر بدحجابی / سوء مدیریت علت اصلی فشارهای اقتصادی در جامعه

عبدالله پور با بیان اینکه کانون قدرت کشور، ملت ایران است گفت: سوء مدیریت یکی از علل اصلی فشارهای اقتصادی در جامعه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سردار محمد عبدالله پور» امروز(سه شنبه  31 اردیبهشت) در مراسم تودیع و معارفه مسئول سازمان بسیج کارمندی گیلان که در سالن اجتماعات حسینه شاهد و ایثار گیلان برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان با ترفندهای مختلف در صد براندازی انقلاب و نظام هستند.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی تاثیر گذارترین حرکت‌های  انقلابی در جهان بود، گفت: دشمنان با تمام قدرت و بسیار پیچیده با توطئه‌های مختلف و متنوع سعی بر این دارند که بر انقلاب و نظام خدشه وارد کنند که تاکنون با وحدت و مقاومت ملت ایران، نتوانستند.

 

عبدالله پور به گروهک‌های تروریستی و داعش در منطقه اشاره و اذعان کرد: دشمنان با تشکیل گروهک های تروریستی با نام  اسلام  می خواستند که جلوی پیشروی انقلاب اسلامی را بگیرند اما موفق نشدند.

 

وی به قدرت وسیع ایران در حوزه های مختلف اشاره کرد و افزود: امروز شاهرگ حیات دنیا در دست ایران است و این قدرت عجیبی است که بعد از انقلاب در کشور هویدا شد.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمنان در حال طراحی نقشه هایی جهت مقابله با تهاجمات انقلاب هستند، تصریح کرد: کانون قدرت کشور، ملت ایران است.

 

عبدالله پور به شرکت میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن اشاره و خاطرنشان کرد: با وجود تحریم ها و وضعیت بسیار نابهنجار اقتصادی در کشور باز شاهد حضور گسترده مردم ایران در  راهپیمایی هستیم که نشان دهنده اقتدار ایران است.

 

وی با تاکید بر اینکه سوء مدیریت یکی از دلایل مهم وضع نابسامان اقتصادی کشور است گفت:  عدم مدیریت صحیح مشکلات بسیاری را برای ملت ایران ایجاد کرده که در شان و منزلت ملت همیشه در صحنه نیست که اینگونه در فشارهای سخت اقتصادی قرار بگیرند.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: ایجاد تفرقه و دو قطبی در ملت ایران، گسترش یاس و ناامیدی، تحریم و  کوبیدن طبل مذاکره سه ضلع  مهم ترفنده های دشمنان شمرده می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان هیچ گاه با تجهیزات نظامی وارد جنگ نخواهند شد چرا که قدرت مقابله با ایران را ندارند ادامه داد: ایران قدرت تولید 5 برابر جمعیت کنونی را داشته و با تحریم‌ها هیچ گاه  ایران  عاجز نخواهد شد بلکه با قدرت و اقتدار در برابر  استکبار جهانی می‌ایستد.

 

عبدالله پور افزود: دشمنان ترسو بوده و هیچ گاه وارد جنگ نظامی نخواهند شد، سلاح ایران،مقاومت است و هرگز با دشمنان وارد مذاکره نخواهیم شد، مذاکره به نوعی تسلیم در برابر دشمن است.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به بد حجابی در ادارات و مکان های عمومی ، تصریح کرد: طرح ناظر بدحجابی در مکان های عمومی در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد که در این طرح فرد بد حجاب داخل ماشین  شناسایی و با ارسال پیامک هشدارهای لازم در مرحله نخست داده می شود و بعد با تکرار  برخورد جدی قانونی صورت  می‌گیرد.

 

وی با تاکید بر اینکه با بد حجابی در ادارات به مدیر دستگاه مورد نظر هشدار لازمه داده خواهد شد، گفت: مدیری شایسته است که فعالیت‌های جهادی داشته و در راستا حفظ رعایت شئونات انقلاب و نظام و اسلام کوشا باشد.

 

عبدالله پور اظهار کرد: مبارزه با فساد یکی از وظایف اصلی بسیج در ادارات  شمرده می‌شود.

نظر شما