شناسهٔ خبر: 33029912 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سه محموله مواد مخدر در دنا كشف شد

ياسوج- ايرنا- فرمانده انتظامي دنا گفت: سه محموله مواد مخدر در جاده ارتباطي ياسوج به اصفهان در محدوده شهرستان دنا كشف و ضبط شد.

صاحب‌خبر -
سرهنگ عبدالنبي ميري سوق روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان دنا در سه عمليات متوالي، 3 محموله مواد مخدر از نوع ترياك در محور ياسوج به اصفهان و هشت گوشي تلفن همراه از چهار دستگاه خودرو سواري كشف و ضبط كردند.
وي افزود: در اين عمليات ها 190 كيلو گرم ترياك كشف و در اين زمينه چهار نفر دستگير و به دستگاه قضايي تحويل شدند.
فرمانده انتظامي دنا بيان كرد: از ابتداي امسال تاكنون بيش از 500 كيلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان دنا كشف و ضبط شده است.
وي از همشهريان خواست در صورت مشاهده و برخورد با خريد و فروش مواد مخدر، مشروبات الكلي و هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم عمومي توسط افراد متخلف، قانون گريز و قانون شكن، با مركز فوريت هاي پليسي 110 تماس گرفته تا نسبت به شناسايي جرم، دستگيري مجرمان و متخلفان و پاكسازي محلات اقدام شود.
در سال 1396 چهار تن و 696 كيلوگرم انواع مواد مخدر در استان كهگيلويه و بويراحمد كشف و ضبط شد.
چهار هزار و 71 كيلو گرم اين مواد مخدر از نوع ترياك و مابقي حشيش، ماري جوانا، هرويين و ديگر انواع مواد مخدر بوده و در اين راستا يكهزار و 846 نفر دستگير، 337 دستگاه خودرو توقيف و 68 باند منهدم شدند.
سال 97 پنج تن و 200 كيلوگرم انواع مواد مخدر در شهرها، جاده هاي ارتباطي استان و عمليات هاي مشترك با ساير استان ها كشف و ضبط شده است.
يك هزار و 700 نفر توزيع كننده، تهيه كننده، مصرف كننده و قاچاقچي مواد مخدر در كهگيلويه و بويراحمد در سال گذشته دستگير شدند و همچنين با هماهنگي دستگاه قضايي در اين راستا 310 دستگاه انواع خودرو توقيف شدند.
كهگيلويه و بويراحمد در سال‌هاي اخير به يكي از محورهاي حمل و توزيع مواد مخدر از جنوب و شرق به مناطق مركزي و غرب كشور تبديل شده است.
9868/6110

نظر شما