شناسهٔ خبر: 33029511 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان؛ نماینده فارس در اندیشه بقا در لیگ

R41382/P/S6,61/CT7

تیم خلیج فارس تنها نماینده استان فارس در لیگ برتر فوتبال بانوان که تاکنون نتایج خوبی کسب نکرده و به دنبال حفظ جایگاه خود در لیگ برتر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، در لیگ برتر فوتبال بانوان ایران 12 تیم حضور دارند که تاکنون 16 هفته از مسابقات آن برگزار شده است. هفته هفدهم بازی‌های این دوره لیگ بنا بود که سوم خرداد برگزار شود که به دلیل تقارن با شب‌های قدر به پنج‌شنبه دوم خرداد تغییر یافته است. 

در هفته هفدهم تیم‌های سپاهان اصفهان با ذوب آهن اصفهان، سپیدار قائمشهر با راهیاب ملل مریوان، ملوان بندرانزلی با همیاری ارومیه، شهرداری سیرجان با پارس جنوبی بوشهر، آذرخش تهران با شهرداری بم،  لران زاگرس ( خلیج فارس شیراز) با پالایش گاز ایلام به مصاف هم می‌روند. 

تیم خلیج فارس تنها نماینده استان فارس در لیگ برتر فوتبال بانوان است که تاکنون نتایج خوبی کسب نکرده است. این تیم با 16 بازی، یک برد، 3 مساوی، 12 باخت و 6 امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی قرار دارد. 

این تیم در نیم فصل نخست این دوره از لیگ به دلیل مشکلات مالی و استفاده از بازیکنان جوان و کم تجربه نتایج خوبی کسب نکرد و تا مرز از دست دادن امتیاز از لیگ برتر پیش رفت. 

در نیم فصل دوم این تیم به صورت رسمی تحت حمایت لران زاگرس قرار گرفت و پس از آن با عنوان « لران زاگرس» در جدول لیگ قرار گرفته است. 

این تیم در هفته هفدهم مقابل پالایش گاز ایلام قرار می‌گیرد و بازی ساعت 20:30 برگزار می‌شود. انجام بازی‌ها در ماه رمضان سبب تغییر ساعت بازی‌ها از روز به شب است. 

تیم پالایش گاز ایلام با 16 بازی، 8 برد، یک تساوی، 7 باخت و 25 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال بانوان قرار دارد. 

انتهای پیام/ ز

نظر شما