شناسهٔ خبر: 33029496 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

کمپاني لاينزگيت اعلام کرد:

«جان ويک»4 ساخته مي‌شود

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- با اعلام کمپاني لاينزگيت قسمت چهارم فيلم سينمايي اکشن «جان ويک» ساخته خواهد شد.
به گزارش آريا، بعد از مورد استقبال قرار گرفتن سري سوم مجموعه سينمايي «جان ويک» کمپاني لاينزگيت با انتشار پيامي تاييد کرد که قسمت چهارم اين فيلم سينمايي ساخته مي‌شود و تاريخ اکران آن را نيز دو سال بعد در 21 مه 2021 (31 ارديبهشت 1400) معين کرده است.
«جان ويک 3» در گيشه‌هاي فروش اين هفته با فروش 56 ميليون دلاري در صدر پرفروش‌هاي هفته قرار گرفت، جان ويک در اين هفته، دو برابر فيلم «انتقام جويان: پايان بازي» فروش کرد تا پس از سه هفته به صدر نشيني اين فيلم در فروش پايان دهد.
در ابتدا پيش بيني مي‌شد، سومين قسمت فيلم اکشن کمپاني لاينزگيت با بازي کيانو ريوز، در محدوده 30 تا 35 ميليون دلار فروش کند. جان ويک 3 بيش از قسمت‌هاي سابق خود در هفته اول اکران فروش داشته است. قسمت اول جان ويک در هفته اول اکرانش در سال 2014، بيش از 14 ميليون دلار فروش داشت و قسمت دوم نيز در سال 2017 کارش را با 30 ميليون دلار آغاز کرد. منتقدين نيز نظر مثبتي روي جديدترين قسمت اين فيلم سينمايي داشته اند و تا کنون با امتياز 88 از نگاه راتن توميتو بيشترين امتياز را در بين اين سه گانه دريافت کرده است.
داستان اين فيلم از اين قرار است که جان ويک با بازي کيانو ريوز، به عنوان يک قاتل حرفه‌اي سابق به دليل اينکه جايزه 14 ميليون دلاري براي کشتن وي در نظر گرفته شده با تعداد زيادي قاتل حرفه‌اي ديگر دست و پنجه نرم مي‌کند. هلي بري، لارنس فيشبورن، مارک داکاسيوس، کيت ديلون و لانس رديک از ديگر بازيگران اين فيلم سينمايي هستند.
«جان ويک 4» دومين عنواني است که تاريخ 21 مه 2021 براي اکران آن در نظر گرفته شده است. پيش از اين فيلم جديد کمپاني برادران وارنر به نام «حيوانات خانگي دي سي» براي اکران در اين تاريخ در نظر گرفته شده بود.

نظر شما