شناسهٔ خبر: 33029399 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

کدام شخصیت‌های حوزوی مهمان روحانی بودند؟ +تصاویر

صاحب‌خبر - گروه سیاسی جهان نيوز: شب گذشته و در ادامه افطاری های رئیس جمهور، جمعی از علما و شخصیت های حوزوی مهمان حسن روحانی بودند. تصاویر منتشر شده از این دیدار نشانگر آن است که ظاهرا منظور دفتر رئیس جمهور از علما و شخصیت‌های حوزوی، فعالان سیاسی معمم بوده است و بهتر بود این افراد در دیدار با فعالان سیاسی مورد دعوت قرار می گرفتند.

جدای از حضور افرادی نظیر سیدرضا تقوی و مصباحی مقدم که در افطاری فعالان سیاسی هم حاضر بودند، دعوت از چهره هایی مانند هادی غفاری، موسوی لاری، محسن غرویان، تیمور علی عسگری، مجید انصاری، اشرفی اصفهانی و... که جدای از شهرت آنها به فعالیت سیاسی، برخی از آنها جزو فعالان فتنه 88 نیز بودند و برخی دیگر هم تاکنون در حمایت از دولت چیزی کم نگذاشته اند، جای بسی تامل و ایجاد کننده این سوال است که فارغ از جایگاه مدعوین، اصلا این افراد باید مهمان رئیس جمهور شوند؟

بر فرض صحت این احتمال که بسیاری از علما حاضر به پذیرش دعوت روحانی نشده و دفتر رئیس جمهور مجبور به دعوت از این افراد شده است، می توان گفت که افراد بسیار خوش‌نام تری از این اشخاص برای حضور در ضیافت افطاری رئیس جمهور وجود داشتند.



محسن غرویان، ابوالحسن نواب


اشرفی اصفهانی، مجید انصاری


تیمور علی عسگری، هادی غفاری


علی جنتی، سید محمد غروی، مصباحی مقدم

نظر شما