شناسهٔ خبر: 33028985 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

وزير اطلاعات: بايد با وحدت نقشه هاي نظام سلطه را خنثي کنيم

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - کرمانشاه- ايرنا- وزير اطلاعات، با اشاره به تحريم هاي جنايتکارانه آمريکا عليه مردم ايران، گفت: بايد با وحدت و انسجام ملي زير پرچم ولايت يک دل و يک زبان حرکت کنيم و نقشه هاي نظام سلطه را خنثي و نقش بر آب کنيم.

به گزارش خبرنگار ايرنا؛ حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد علوي روز سه شنبه در جلسه شوراي اداري استان کرمانشاه در سرسراي شهداي دولت استانداري، نسبت دادن وجود مشکلات به ناکارآمدي دولت و نظام را خواست دشمنان به ويژه آمريکا دانست و افزود: بايد در مقام توصيه افکار عمومي مردم را با اقدامات عامل اصلي دشمني استکبار عليه نظام آگاه کرد و در مقام عمل با تدبير امور بر مشکلات غلبه نمود.
وي با اشاره به شرايطي که دشمنان عليه کشورمان و حتي منع پرواز از کشورهاي همسايه و محدوديت واردات و صادرات ايجاد مي کنند، گفت: مسوولان و رسانه ها اين گونه بيان کنند که دشمنان درصدد به زانو درآوردن کشور هستند و مردم وارد ميدان مي شوند و از اين پيچ تاريخي به سلامت عبور مي کنند.
وي بر انسجام ملي، همدلي و همزباني بيشتر مسئولان تاکيد کرد.
وزير اطلاعات در ادامه سخنان خود با تبريک زادروز سبط اکبر رسول خدا (ص)، حضرت امام حسن مجتبي (ع) به حضرت ولي عصر (عج)، رهبر انقلاب، و خدمتگزاران مردم شريف اين خطه از ميهن اسلامي با ابراز خرسندي از حضور وجود در شهر فقها، شهدا و انسان هاي وارسته به فراگيري آموزه هاي علمي و عملي زندگي امام مجتبي (ع) تاکيد کرد.
حجت الاسلام علوي امام حسن (ع) را نماد عقلانيت، نخبگي، وقار و سيادت دانست و افزود: لازمه امامت تنها قيام نيست بلکه گاهي اوقات قعود ائمه اطهار (ع) راهبرد پيروان خواهد بود و فقط همراهان اهل بيت (ع) و ولي فقيه به صلاح خواهند رسيد.
او شرايط امام حسن (ع) را آزمون ولايتمداري توصيف کرد و گفت: آنان که قعود و دستور به صلح آن حضرت را برنتافتند در اين آزمون نمره قبولي نگرفتند و مي خواستند ديدگاه خود را به آن حضرت تحميل کنند بنابراين همواره موفقيت انقلاب تبعيت از ولايت است و با اين شرط مي توان از پيچ هاي سخت عبور کنيم.
وزير اطلاعات در ادامه سخنان خود در جلسه شوراي اداري استان کرمانشاه با اشاره به شرايط دوران حکومت اميرالمومنين علي (ع) گفت: بروز مشکلات آن دوران نتيجه سنگ اندازي ها و دسيسه هاي دشمنان بود اما غفلت و بي بصيرتي مردم موجب شکست رهبر بي بديلي همچون اميرالمومنين (ع) شد و آن حضرت از بي وفايي و نافرماني کوفيان به ستوه آمد.
علوي عدم همراهي مردم را يکي از عوامل عدم موفقيت حکومت اميرالمومنين (ع) و امام حسن مجتبي (ع) دانست و افزود: به تعبير مقام معظم رهبري امام مجتبي باتوجه به شرايط جامعه قهرمانانه ترين نرمش تاريخ را براي حفظ و بقاء اسلام از خود نشان داد.
وزير اطلاعات در پايان با تقدير از مدير سابق اداره کل اطلاعات استان کرمانشاه، مديرکل جديد اين اداره را معرفي و منصوب کرد.
3033/8066
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما