شناسهٔ خبر: 33028050 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

محور کرمانشاه به کردستان عصر امروز بازگشایی می‌شود

R41380/P/S6,68/CT1

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به بارش برف بی‌سابقه در محور پاوه به سروآباد کردستان در ۲۷ سال گذشته گفت: این محور عصر امروز بعد از ۲۴ روز عملیات برف‌روبی بازگشایی می‌شود.

صاحب‌خبر -

فریبرز کرمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: محور فرعی پاوه - نودشه – سروآباد در فصل زمستان به دلیل حجم بارش سنگین برف مسدود می‌شود و امکان بازگشایی در زمستان مقدور نیست بنابراین پس از پایان زمستان این اداره کل جهت بازگشایی محور مذکور عملیات اجرایی و اعزام تجهیزات، ماشین‌آلات و اکیپ راهداری را به منطقه در دستور کار قرار داد.

وی عنوان کرد: از دهم اردیبهشت ماه امساب تاکنون و باتلاش بی‌وقفه عوامل راهداری در طی مدت 24 روز محور، پاوه - نودشه - سروآباد با امکاناتی شامل یک دستگاه بلدوزر، یک دستگاه نمک‌پاش، یک دستگاه گریدر، یک دستگاه لودر، یک دستگاه سواری و یک اکیپ هفت نفره از راهدارن که با حجم تقریبی 800 هزار متر مکعب برفروبی و 960 ساعت کار مفید بازگشایی شد.

کرمی گفت: روزانه هشت ساعت تلاش راهدارن سبب شد که 17 کیلومتر از مسیر که در مرحله نخست عملیات ارتفاع برف حدود چهار متر و در مرحله دوم ارتفاع برف به حدود هفت متر رسید که در کمترین بازه زمانی بازگشایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه طول کل مسیر 21 کیلومتر است که 17 کیلومتر در استان کرمانشاه و چهار کیلومتر در کردستان است افزود: از عصر امروز 31 اردیبهشت ماه تردد برای رانندگان و هموطنان امکان‌پذیر است اما به دلیل رانش واحتمال ریزش بهمن در طول کل مسیر توصیه می‌شود هموطنان به هیچ عنوان توقف نداشته باشند.

انتهای پیام / ز‌

نظر شما