شناسهٔ خبر: 33026211 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

نامزد‌های ریاست مجلس مشخص شدند

نماینده مردم بندرلنگه در مجلس شورای اسلامی گفت: لاریجانی و عارف نامزد‌های انتخابات ریاست مجلس در اجلاسیه چهارم هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ناصر شریفی نماینده بندرلنگه در مجلس شورای اسلامی، گفت: فراکسیون مستقلان ولایی محکم پای علی لاریجانی به عنوان کاندیدای ریاست مجلس در اجلاسیه چهارم ایستاده است و امیدی‌ها نیز گفته‌اند که عارف نامزد ریاست مجلس در اجلاسیه چهارم می‌شود و از او حمایت خواهند کرد.

نماینده بندرلنگه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در رابطه با نواب رئیس، دبیران و کارپردازان هیأت رئیسه نیز هنوز جمع‌بندی نهایی نشده و تا روز شنبه مشخص می‌شود که انتخاب اعضای هیأت رئیسه با توافق فراکسیون‌ها به صورت فراکسیونی خواهد بود یا اینکه تکلیف آن در صحن مشخص می‌شود.
 
نقوی حسینی: فراکسیون نمایندگان ولایی در انتخابات هیئت رئیسه لیست مستقل می‌دهد
سید حسین نقوی حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی  خبرگزاری دانشجو با اشاره به اظهارات برخی از اعضای این فراکسیون در خصوص انتخابات هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: فراکسیون نمایندگان ولایی در جریان معرفی نامزد‌های هیئت رئیسه با هیچ فراکسیونی ائتلاف نکرده و نمی‌کند.
قوی حسینی تصریح کرد: اگر اعضایی از فراکسیون محاسبه‌ای کرده نظرات شخصی خود را مطرح کرده است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: فراکسیون پس از تشکیل آخرین جلسه مجمع عمومی رسما نامزد‌های خود را برای جایگاه‌های هیئت رئیسه به طور مستقل اعلام می‌کند و قطعا این فهرست ائتلافی نیست.
 
حاجی بابایی در صف کاندیداها؟!
بر همین اساس  زمزمه ای از حضور حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان به عنوان کاندیدای فراکسیون نمایندگان ولایی مطرح شده است. شاید در روزهای آینده شاهد رقابت سه گانه برای رسیدن به صندلی ریاست مجلس را شاهد باشیم، که یک ضلعش علی لاریجانی، ضلع دیگرش محمدرضا عارف و در سوی سوم حمیدرضا حاجی بابایی قرار داشته باشد.

نظر شما