شناسهٔ خبر: 33024000 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

خدمت با چاشنی خلوص:

روز پر کار خادمیاران رضوی در قائمشهر

خادمیاران افتخاری دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان قائمشهر به مناسبت ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(علیه السلام) آستین همت را برای کمک به محرومین به همراه برپایی محفل انس با قرآن کریم، ضیافت افطاری و برگزاری مسابقه کتابخوانی بالا زدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، کار نیک، احسان و خدمت صادقانه به محرومین، توفیقی است که در همه کس نیست و لطفی است الهی که بر دست برخی از بندگان شایسته جاری می‏شود و به مردم می‏رسد. چه بسا که این خدمت به نیابت از اهل بیت (علیهم السلام) و با چاشنی خلوص، انگیزه پاک خدمت به امام مهربانی ها حضرت ثامن الحجج(علیه السلام) همراه باشد، نشاط معنوی را برای آدمی رقم می زند.

 

توزیع 150سبد کالا به همت بانوان خادمیار رضوی

خواهران خادمیار دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان قائمشهر با همکاری هیئت حضرت زینب(سلام الله علیها) و همراهی خیرین 150سبد کالا شامل : برنج ، روغن ، مرغ ، ماکارونی ، سویا ، رب گوجه ، قند و شکر و چای ، آرد برنج ، ماهی و تن ماهی ، خرما ، بامیه ، کنسرو لوبیا ، تخم مرغ ، پنیر ، پودر رختشویی ، صابون و شامپو ، مسواک و کرم به ارزش 270میلیون ریال تهیه و به مناسبت ولادت سراسر نور امام دوم شیعیان امام حسن مجتبی(علیه السلام) به محرومین و نیازمندان اهدا کردند .

 

برپایی محفل انس با قرآن در مسجد امام علی (ع) روستای بالا لموک

محفل انس با قرآن کریم به همت کانون خادمیاران محلی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان قائمشهر با همکاری پایگاه مقاومت بسیج، کانون فرهنگی هنری شهدای بالا لموک به مناسبت میلاد با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام)، در مسجد امام علی (علیه السلام) روستای بالا لموک برگزار شد.

 

 

این محفل نورانی که بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور اهالی پیرو قرآن و ائمه اطهار(علیهم السلام)  برگزار شد با تلاوت آیاتی توسط قاریان روستا، یکی از قاریان ممتاز و نوجوان همراه بوده است.

طرح مسابقه کتاب خوانی با موضوع امام رضا (علیه السلام) و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) با معرفی هشت کتاب شامل: ماه هشتم، اعترافات غلامان، به سپیدی یک رویا، زهرا«در آینه قرآن و روایات»، رستگاری و خوشبختی از دیدگاه قرآن، دوست مهربان کبوترها، مسافر هشتم، کاش تورا می دیدم که علاقه مندان تاپایان ماه مبارک رمضان مهلت شرکت دارند، نیز جذابیت بیشتری به این محفل نورانی بخشید.

 

میزبانی از مهمان ماه خدا با عطر رضوی

سفره افطاری ساده به همت کانون خادمیاران محلی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان قائمشهر با همکاری پایگاه مقاومت بسیج ولایت به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (علیه السلام)، در مسجد رسول اکرم (صلی الله علیه وآله وسلم) ترک محله برپا و مهمانان ماه خدا از سفره کریمانه خادمیاران رضوی تناول نمودند.

 

برپایی جشن ولادت کریم اهل بیت(ع) در ارطه

جشن ولادت با سعادت دومین کوکب آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام)، از سوی خادمیاران رضوی و پایگاه مقاومت شهید بهشتی و ام حبیبه منطقه ی ابوخیل با حضور مردم شریف و مومن ارطه در مسجد شهر ارطه برگزار شد.

نظر شما