شناسهٔ خبر: 33022985 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در شرایط کاهش قدرت خرید، چگونه جهیزیه تهیه کنیم؟

30054

مشکلات اقتصادی در یک سال اخیر موجب کاهش قدرت خرید شهروندان ایرانی شده و این موضوع شامل حال شهروندان گیلانی هم شده، شهروندانی که در ایام پیش رو به‌جز مخارج عمومی زندگی، جوانانی در حال ازدواج دارند که نیاز به خرید جهیزیه دارند.‌

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام گنجینه شهر فرش خزر رشت، دراین بین نیاز به یک مرکز خرید در دسترس که کالاهای با قیمت مناسب داشته باشد احساس می‌شود. نیازی که پاسخ آن در یک مجموعه‌ی کالاهای جهیزیه فراهم آمده و حتی می‌توان با توجه به شرایط موجود اقدام به خرید اقساطی محصول کرد.

برای تهیه یک جهیزیه چقدر نقدینگی لازم است؟

کالاهای مختلفی برای خرید جهیزیه نیاز است اما برای تکمیل ارزان‌ترین جهیزیه هم راه‌حل مناسبی وجود دارد.

به‌عنوان نمونه باید برای خرید جهیزیه ابتدا قید خرید بسیاری از لوازم برقی غالباً تزئینی و کم‌مصرف را بزنید؛ بنابراین کالاهای اساسی را می‌توان در فروشگاه‌های مناسب پیدا کرد.

گنجینه شهر فرش خزر در شهر رشت مجموعه منحصربه‌فرد از کالاهای ایرانی است که خریدهای مناسب و حتی اقساطی را برای شهروندان فراهم کرده است.

کارشناسان فروش این مجموعه در گفت‌وگویی در خصوص اینکه اگر کسی با بودجه کمی به این فروشگاه مراجعه کرد، چگونه راهنمایی‌اش می‌کنند تا همه اقلام مورد نظر خود را تهیه کند؟ بیان می‌کنند: در این فروشگاه همه نوع لوازم‌خانگی موجود است. از یخچال و فرش تا تابلو فرش، لوازم برقی و مبلمان؛ بنابراین اگر کسی بودجه زیادی ندارد می‌تواند با خرید لوازم اصلی و ایرانی، بخش زیادی از خریدهای خود را انجام دهد.

فروش اقساطی گنجینه شهر فرش خزر

اما مدیر این مجموعه توضیحات دیگری برای خرید جهیزیه دارد که امیدواری زیادی را در بین زوج‌های جوان ایجاد کرده است. مهندس هودنه، مدیر مجموعه گنجینه شهر فرش خزر در این خصوص بیان کرد: این مجموعه تاکنون بیش از ۱۰ جشنواره فروش برگزار کرده است که آخرین آن متعلق به جشنواره اهدای ویلا به برنده خوش‌شانس گنجینه شهر فرش خزر بود. به‌جز این، حمل کالاهای خریداری‌شده از این مجموعه در گیلان و سراسر کشور رایگان است و این کمک بزرگی به خانواده‌ها و احترام به مشتری است.

وی افزود: به علت مشکلات اقتصادی که وجود دارد سعی کردیم ضمن برخورداری مشتریان از بیشترین تنوع کالا و فرش‌های ایرانی نفیس و صادراتی، شرایطی را برای همه اقشار جامعه برای فروش اقساطی فراهم کنیم. ازاین‌رو گنجینه شهر فرش خزر نیز طرف قرارداد با کلیه ارگان‌ها و مؤسسات و نیز آماده ارائه خدمات به اقشار مختلف اعم از بازاریان و کشاورزان محترم و … است.

انتهای رپرتاژ خبری

نظر شما