شناسهٔ خبر: 33018676 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

نماینده ادوار مجلس:

کشور نیازمند میدان دادن به جوانان است

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: کشور نیازمند میدان دادن به جوانان به‌طور ویژه است و باید از این ظرفیت برای برون‎‌رفت از مشکلات فعلی بهره بگیریم.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا،  درباره اهمیت حضور جوانان در عرصه‌های تصمیم‌گیری در گام دوم انقلاب اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب یک سند راهبردی بود که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ و در آن جهت‌گیری نظام اسلامی در چهل ساله دوم انقلاب روشن شد.

وی با بیان اینکه نکات بسیار اساسی و علمی در بیانیه گام دوم انقلاب مطرح شد، تصریح کرد: توجه به جوان و جوانگرایی از نکات کلیدی بود که باید در دستور کار نظام و حکومت قرار گیرد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اکنون کشور نیازمند آن است که به‌طور ویژه به جوانان میدان داده شود. چرا که در میان جوانان افراد نخبه و صاحب ایده‌ زیاد داریم که باید از این ظرفیت برای برون‌رفت از مشکلات بهره‌ بگیریم.

میرتاج‌الدینی با اشاره به اینکه باید به جوانان اعتماد کنیم تا تدریجاً وارد عرصه‌های مدیریتی کشور شوند خاطرنشان کرد: در طول 40 سال انقلاب اسلامی هرجا ظرفیت گسترده جوانان وارد عرصه شده بسیاری از مشکلات برطرف شده و علوم را بومی‌سازی کرده‌ایم.

انتهای پیام/4034/ن

نظر شما