شناسهٔ خبر: 33018671 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 20 می 2019

فعالیت های روز گذشته ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی را مرور می کنیم.

صاحب‌خبر -

ماسیمیلیانو الگری-مارچلو لیپی

خاویر زانتی

فرانچسکو توتی مکس الگری به عنوان مربی، فرانچسکو توتی به عنوان اسطوره ایتالیایی و خاویر زانتی به عنوان اسطوره غیرایتالیایی شب گذشته در مراسمی به تالار مشاهیر فوتبال ایتالیا وارد شدند و جایزه خود را از مارچلو لیپی دریافت کردند الساندرو دل پیرو پس از پایان سریال بازی تاج و تخت، دل پیرو نوشت:
...و اگر تاج پادشاهی به من می رسید؟ کریستیانو رونالدو رونالدو پس از قهرمانی در سری آ با یوونتوس نوشت:
دومین جام و اولین اسکودتو با یوونتوس. همیشه لذتبخش است این لحظات زیبا را با عشق های زندگی ام تقسیم کنم کریستیانو رونالدو رونالدو همچنین پس از کسب عنوان بهترین بازیکن فصل سری آ نوشت:
قهرمانی در اسپانیا، انگلیس و ایتالیا؛ بهترین بازیکن فصل در اسپانیا، انگلیس و ایتالیا؛ هیچ محدودیتی برای دستاوردها وجود ندارد وقتی هر روز رویاها زنده هستند ژاوی ژاوی پس از انجام آخرین بازی حرفه ای خود در دیدار السد مقابل پرسپولیس، نوشت:
هنوز شوق خودم را به عنوان کودک برای ضربه زدن به توپ به یاد دارم و هنوز همان اشتیاق را دارم. امروز فقط می توانم بگویم: متشکرم. تشکر از تمام کسانی که در زمین و بیرون از زمین به من کمک کردند. دلم برای ضربه زدن به توپ در استادیوم ها تنگ می شود زلاتان ابراهیموویچ زلاتان در تبلیغ کرم ضد آفتاب زلاتان! ایکر کاسیاس ایکر کاسیاس در تولد 38 سالگی اش نوشت:
امروز جشن تولد فوق العاده ای نیست. گاهی در زندگی اتفاقاتی می افتد که باعث می شود در روز تولدتان خاطره خوبی از آن سال نداشته باشید اما باید خوشحال باشم که برای 20 سال است که با شما هستم. 37 سالگی تمام شد و باید ببینم 38 سالگی برایم چه چیزی در پی دارد. تونی کروس تونی کروس:
تمدید قرارداد با رئال مادرید تا 2023، آلا مادرید یاشوا کیمیش کیمیش:
به خودتان ایمان داشته باشید دیدیه دروگبا-پتر چک دیدیه دروگبا تولد پتر چک را تبریک گفت:
موها رفته اند اما دوستی و خاطراتمان باقی مانده اند! هنریک مخیتاریان مخیتاریان در کنسرت آرا ملکیان، خواننده ارمنستانی در لندن

 

نظر شما