شناسهٔ خبر: 33018399 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کردستان جز استان‌های برتر کشور در استعدادهای ورزشی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: کردستان علیرغم داشتن زیرساخت‌های ورزشی ضعیف اما از استعدادهای ورزشی قوی برخوردار بوده و جز استان‌های برتر کشور در استعدادهای ورزشی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حامد جولایی شامگاه دوشنبه در دیدار مسؤولانی از وزارت ورزش و جوانان با روسای هیات‌های ورزشی کردستان اظهار داشت: کردستان علیرغم داشتن زیرساخت‌های ورزشی ضعیف اما از استعدادهای ورزشی قوی برخوردار است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، این استان را جز استان‌های برتر کشور در زمینه استعدادهای ورزش دانست و افزود: کسب ۱۷ مدال از سوی ورزشکاران استان، داشتن ۱۴ رشته ورزشی و ۵۰۰ داور و مربی توانمند بیانگر  وجود استعدادها و ظرفیت‌های ورزشی است.

وی افزود: اگر رشته‌های بیشتری به استان داده شود این استان می‌تواند از حیث ورزشی به جایگاه ارزشمندی دست یابد.

وی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی در اکثر شهرستان‌ها برگزار شده است، اظهار کرد: امید است کردستان در المپیاد سال جاری بتواند بدرخشد.

در ادامه قهرمان اسبق کشتی ایران در المپیک گفت: استعدادهای بالقوه و بالفعل ورزشی را باید در آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و نیروی مسلح شناسایی کرد‌.

عباس جدیدی بر بهره‌گیری از راه‌های علمی و فنی در راستای شناسایی استعدادهای ورزشی تاکید کرد.

وی یادآور شد: هر اندازه سطح مشارکت‌ها افزایش یابد به همان اندازه شاهد  پیشرفت و توسعه در آن بخش بوده‌ایم.

جدیدی همچنین مشارکت در حوزه ورزش را تاثیرگذار دانست و گفت: بی‌تردید افزایش مشارکت در حوزه ورزش به توسعه ورزش کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/2330/85

نظر شما