شناسهٔ خبر: 33018343 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

مارچلو لیپی: کریستیانو رونالدو فصل خیلی خوبی را در ایتالیا سپری کرد؛ ساری و پوچتینو گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای هدایت یوونتوس هستند

مربی اسطوره ای سابق ایتالیا معتقد است تفاوت رونالدو در این فصل با فصول گذشته اش فقط این بوده که لیگ قهرمانان را نگرفته و امسال نیز فصل بسیار خوبی را سپری کرده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری - در مراسم تالار مشاهیر فوتبال ایتالیا که فرانچسکو توتی و ماسیمیلیانو الگری امسال جایزه خود را از مارچلو لیپی دریافت کردند، سرمربی سابق ایتالیا و یوونتوس در مورد فصل کریستیانو رونالدو در پیراهن بیانکونری گفت:

کریستیانو در این فصل خیلی خوب بازی کرد. تفاوت امسال با فصول گذشته او این بود که قهرمان لیگ قهرمانان نشد. فوتبال ایتالیا سخت تر است. بنابراین فکر می کنم در مجموع او خیلی خوب کار کرد. بازنشستگی بارتزالی؟ اگر او هم بازنشسته شود دیگه به جز بوفون از آن ایتالیای بزرگ سال 2006 کسی نمی ماند. 

لیپی که با یوونتوس به تمام افتخارات ممکن رسیده است، در مورد مربی بعدی این تیم پس از الگری گفت:

مربی یووه؟ اجازه دهید صبر کنیم و ببینیم. آنها باید صبر کنند تا فصل تمام شود. 

لیپی در مورد دو گزینه یوونتوس یعنی پوچتینو و ساری گفت:

آنها در این فصل خیلی خوب کار کرده اند. ساری شانس بزرگی برای کسب لیگ اروپا و پوچتینو برای لیگ قهرمانان دارد. فکر می کنم هر دوی آنها گزینه های فوق العاده ای هستند. باید صبر کنیم و ببینم.

در نهایت لیپی در مورد خداحافظی دنیله ده روسی گفت:

دنیله یکی از کسانی است که او را قلبا خیلی دوست دارم و تا پایان زندگی ام او را دوست خواهم داشت. متاسفم که پایان کار او در رم خوب پیش نرفت. به عنوان یک مرد بزرگ، هر تصمیمی که بگیرد، برایش در آینده بهترین ها را آرزو دارم.

نظر شما