شناسهٔ خبر: 33018281 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

نمایشگاه چهاردهم/

کلام الهی در حوزه اقتصاد مورد استفاده قرار گیرد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ استاندار خراسان رضوی گفت: کلام الهی در بخش‌های فرهنگ، روابط انسانی و خانوادگی ‌وجود دارد و می‌تواند در حوزه اقتصاد نیز مورد استفاده قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی، استاندار خراسان رضوی، شب گذشته، 30 اردیبهشت‌ماه، در اختتامیه چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن  و عترت مشهد که در نمایشگاه‌ بین‌المللی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: سخنوران، علمای محترم و تمام کسانی که اهل قرآن هستند، می‌توانند ما را با معارف اسلامی و قرآن آشنا کنند.
وی اضافه کرد: کلام الهی در بخش‌های فرهنگ، روابط انسانی و خانوادگی ‌جود دارد و می‌تواند در حوزه اقتصاد نیز مورد استفاده قرار گیرد.
استاندار خراسان رضوی بیان کرد: به برکت جمهوری اسلامی، قرآن که پیشتر در کتابخانه‌ها بود، به بطن زندگی ما وارد شد که امیدواریم روز به روز جوانان ما و نسل نوی ما جهت معارف اسلامی و قرآنی کوشا باشند.
رزم‌حسینی ادامه داد: امروز عصر ارتباطات و انفجار اطلاعات است که می‌تواند زمینه مناسبی برای شناخت بیشتر قرآن کریم باشد. امیدوارم ما به‌عنوان کارگزاران و مسئولان، زمینه‌ساز بهتر و بیشتر حضور قرآن در زندگی مردم باشیم.
وی بیان کرد: امروز نیاز ما به انس با قرآن نسبت به گذشته بیشتر از است و ماه مبارک رمضان این فرصت را برای ما به‌خوبی فراهم می‌کند.
استاندار خراسان رضوی گفت: امیدوارم در سال‌های آینده هم به همین ترتیب با محتوای بیشتر و بهتر بتوانیم نمایشگاه قرآن را برگزار کنیم و الگوی خوبی جهت عمل به قرآن در خراسان رضوی باشیم.

انتهای پیام

نظر شما