شناسهٔ خبر: 33017588 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تجليل از تيم‌هاي برتر ليگ ميني‌گلف بانوان در قم

رقابت‌هاي ليگ ميني‌گلف بانوان باشگاه‌هاي استان قم با رقابت هشت تيم و قهرماني دختران گلف‌باز تيم کافه سی‌سی کام به كار خود پايان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، گلف از جمله رشته‌های ورزشی است که از اوایل دهه 1380 در قم فعالیت خود را آغاز کرده و با ایجاد فضای اختصاصی و امکانات مناسب در سال‌های اخیر توانسته از یک رشته ویژه افراد متمول جامعه به رشته مورد علاقه عموم شهروندان تبدیل شود.

برگزاری رقابت‌های استانی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی و همچنین برنامه‌ریزی برای مسابقات لیگ استانی از جمله اقدامات قابل توجهی است که هیأت گلف استان قم در این سال‌ها انجام داده و نتیجه آن حضور نسبتا موفق گلفبازان قم در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور و همچنین دعوت استعدادهای گلف قم به اردوی تیم‌های ملی است.

این در شرایطی است که گلف قم سابقه اعزام ملی‌پوشان خود به رقابت‌های برون‌مرزی را نیز دارد و با تداوم این روند در رقابت با هیأت‌های ورزشی با سابقه و قدیمی ورزش قم برای به دست آوردن رتبه برتر هیأت‌های استانی و همچنین در سطح ایران به دنبال کسب یکی از رتبه‌های برتر هیأت‌های سراسر کشور است.

یکی از جدیدترین اتفاقات در گلف قم به برگزاری رقابت‌های لیگ مینی‌گلف بانوان باشگاه‌های قم اختصاص دارد، مسابقاتی که با رقابت هشت تیم به مدت 10 هفته به شکل مچ‌پلی به میزبانی زمین مینی‌گلف مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان برگزار شد و با قهرمانی تیم کافه سی‌سی کام به کار خود پایان داد.

فینال این دوره از رقابت‌ها بین تیم‌های جوانان هلال‌احمر و کافه‌ سی‌سی کام به انجام رسید که در نهایت کافه‌ای‌ها موفق به شکست حریف خود و کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات شدند و تیم جوانان هلال‌احمر نایب‌قهرمان شد، ضمن اینکه در مسابقه رده‌بندی تیم الماس با عبور از سد تیم کافه تلخ جایگاه سوم این دوره را به خود اختصاص داد.

در پایان این بازی‌ها در حضور رضا دلاوری رئیس هیأت گلف استان قم، مجید کربلایی رئیس کمیته مینی‌گلف و نرگس محمدی مسوول برگزاری مسابقات لیگ مینی‌گلف بانوان باشگاه‌های قم، از تیم‌های اول تا سوم با اهدای کاپ قهرمانی و لوح تقدیر قدردانی و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام / 78002

برچسب‌ها:

نظر شما