شناسهٔ خبر: 33017433 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برانکو: ما لیاقت صعود به مرحله بعد را داشتیم/ بازی با السد مقدمه‌ای برای بازی مقابل سپاهان بود

سرمربی تیم پرسپولیس ایران گفت: این بازی یک مقدمه بسیار قشنگ برای بازی نیمه نهایی جام حذفی بود که مقابل سپاهان خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس ایران پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل السد قطر گفت: قبل از هر چیز یک بار دیگر به ژاوی به دلیل یک عمر ورزشی عالی و بازی‌های زیبا برای افرادی مثل ما که فوتبال را دنبال می‌کنیم تبریک عرض می‌کنم. از اینکه ۱۵ سال متوالی، ژاوی بهترین هافبک دنیا بود، لذت بردیم. برای او در شغل جدیدش به عنوان مربی، آرزوی موفقیت و خوش شانسی دارم. خیلی خوشحالم از این بابت که ژاوی دانش و تجربه‌اش را در اختیار فوتبال خواهد گذاشت.

برانکو: ما لیاقت صعود به مرحله بعدی را داشتیم / بازی با السد مقدمه زیبایی برای بازی جام حذفی مقابل سپاهان بود

وی ادامه داد: برای همکارم، سرمربی سابق تیم السد که بازنشسته می‌شود، آرزوی زندگی آرامی را دارم. ۲ - ۳ سال اخیر، رقبای بسیار خوبی برای هم بودیم و برای من جای خوشحالی بود که رقیب فریرا بودم و همیشه مقابل السد بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذاشتیم. برای تیم السد هم در بازی‌های حذفی لیگ قهرمانان آسیا، آرزوی موفقیت دارم. از برد خودمان نیز در بازی امروز لذت بردیم.

برانکو اظهار کرد: ما نیمه نهایی جام حذفی را پیش روی خود داریم، اما در این بازی شخصیت بسیار خوبی را از خودمان نشان دادیم، آن هم در مسابقه‌ای که شاید به لحاظ نتیجه چندان اهمیت نداشت. می‌خواستیم نشان بدهیم که با لیاقت تمام قهرمان لیگ ایران شده‌ایم. هر بازی برای ما اهمیت دارد. به بازیکنانم بابت بازی زیبایی که انجام دادند و بردی که کسب کردند، تبریک می‌گویم. این یک مقدمه بسیار قشنگ برای بازی نیمه نهایی جام حذفی است که مقابل سپاهان خواهیم داشت.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: نشان دادیم که لیاقت و استحقاق صعود به مرحله بعدی این رقابت را داشتیم، اما تقدیر اینگونه بود که حذف شویم. باید بار دیگر از بازیکنانم تشکر کنم، بابت این ۳ سال که تلاش زیادی کردند. به خصوص در این فصل که توانستیم قهرمان سوپرجام و قهرمان لیگ شویم و به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. انتظار دارم که شادی‌مان را در جام حذفی تکمیل کنیم. بار دیگر می‌گویم که این بازیکنان هستند که لیاقت بهترین‌ها را دارند و بار دیگر به آن‌ها تبریک می‌گویم.

برانکو در مورد حذف پرسپولیس از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما لیاقت صعود به مرحله بعدی را داشتیم. نمی‌خواهم توجیه کنم. این اتفاق رخ داده است، اما واقعاً داوران هم ناعادلانه قضاوت کردند. در هیچ‌ کدام از این بازی‌ها یک ذره هم کم از حریف نداشتیم، اما خب فوتبال است و پیش می‌آید. پرسپولیس همیشه مدعی است. این وظیفه ما نسبت به باشگاه و هواداران‌مان است و قانون ما محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ژاوی پس از دیدار با پرسپولیس راهی اسپانیا می‌شود

نبی: کسب جام حذفی اولویت پرسپولیس است

طلسم شکنی ستاره پرسپولیس در آسیا

انتهای پیام/

اظهارات برانکو بعد از بازی با السد

نظر شما