شناسهٔ خبر: 33017408 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

اختصاص ۶۰ میلیون تومان برای راه اندازی مجدد استخر غدیر سرخه

رئیس اداره ورزش و جوانان سرخه گفت: ۶۰ میلیون تومان برای راه اندازی مجدد استخر غدیر سرخه تخصیص داده شده است که پس از ماه رمضان راه اندازی می‌شود

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، قومی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرخه در خصوص استخر غدیر سرخه و علل عدم فعالیت آن گفت: بیشترین دغدغه ما و اولین اولویت کاری ما با توجه به درخواست‌های گسترده مردمی در خصوص راه اندازی استخر غدیر؛ پیگیری این مهم بوده است. با پشتکار و تلاش‌های بسیار زیاد جانعلی، مدیرکل اداره تربیت بدنی استان ۶۰ میلیون اعتبار به منظور انجام تعمییرات و حل مشکلات مربوط به استخر تخصیص داده اند.
وی افزود: قرارداد‌های لازم با پیمانکار مربوطه تنظیم شده است و در هفته آینده آغاز به کار خواهیم نمود و با توجه به اینکه موتورخانه استخر به مدت طولانی خاموش بوده است، مشکلاتی ایجاد شده و در نظر داریم یک مزایده برگزار نماییم. امیدواریم مردم شهرستان سرخه در این مزایده شرکت نمایند و مدیریت و پشتیبانی استخر را عهده دار شده تا بتوانیم این استخر را راه اندازی کنیم و این بدان علت است که طبق قانون ۸۸ دولت باید در مزایده به بخش خصوصی واگذار شود و اگر مزایده موفقیت آمیز نبود به منظور حفظ و مدیریت باید به یک هیئت مربوطه واگذار شود.
قیومی خاطرنشان کرد: تمهیداتی برای تعمیر استخر در نظر گرفته شده است و در صورتی که با مشکلاتی خاص در موتورخانه مواجه نشوند و با مشارکت بخش خصوصی در مزایده با لطف خدا استخر سرخه بعد از ماه مبارک رمضان افتتاح خواهد شد.

نظر شما