شناسهٔ خبر: 33016978 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

برانکو: همیشه مدعی بودن پرسپولیس یک قانون است

منبع: تسنیم

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک بار دیگر به ژاوی تبریک می‌گویم، به دلیل یک عمر ورزشی بسیار عالی که با بازی‌های قشنگش.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل السد در نشست خبری اظهار داشت: قبل از هر چیز یک بار دیگر به ژاوی تبریک می‌گویم، به دلیل یک عمر ورزشی بسیار عالی که با بازی‌های قشنگش برای همه‌ی ما که فوتبال را دنبال می‌کنیم، شادی به ارمغان آورد. ما از اینکه ۱۵ سال متوالی، ژاوی بهترین هافبک دنیا بود، لذت بردیم. برای او در شغل جدیدش به عنوان مربی، آرزوی موفقیت دارم.

وی در ادامه افزود: خیلی خوشحالم از این بابت که ژاوی دانش و تجربه‌اش را در اختیار فوتبال خواهد گذاشت. همین‌طور برای همکارم، مربی سابق تیم السد که به بازنشستگی می‌رود، آرزوی زندگی آرامی را دارم. دو سه سال اخیر، رقبای بسیار خوبی برای هم بودیم و برای من جای خوشحالی داشت که رقیب فریرا بودم و همیشه مقابل السد بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذاشتیم. برای السد هم در مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا، آرزوی موفقیت دارم. البته باید بگویم از برد خودمان در بازی امروز لذت بردیم.

بیشتر بخوانید:

سرمربی السد: بیرانوند فوق العاده است / تبریک به بازیکنانم بابت روزه داری

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما نیمه نهایی جام حذفی را انتظار می‌کشیم، اما در این بازی شخصیت بسیار خوبی را از خودمان نشان دادیم، آن هم در مسابقه‌ای که شاید به لحاظ نتیجه چندان اهمیت نداشت. می‌خواستیم نشان بدهیم که با لیاقت و قاطعیت تمام قهرمان لیگ ایران شده‌ایم. هر بازی برای ما اهمیت دارد، البته که بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا برای ما مهم‌تر است. فقط متأسفم از اینکه هواداران‌مان در این بازی، آن‌طور که باید حضور نداشتند تا با هم از این بازی زیبا لذت ببریم. از نحوه بازی‌مان راضی هستم، در شرایطی که سه چهار روز پیش یک بازی سنگین داشتیم و توانستیم قهرمانی‌مان را قطعی کنیم. در همان گرم کردن پیش از بازی هم بود که کاپیتان تیم‌مان نتوانست به کار ادامه بدهد.

برانکو خاطر نشان کرد: واقعاً به بازیکنانم بابت بازی قشنگی که انجام دادند و برد زیبایی که کسب کردند، تبریک می‌گویم. این یک مقدمه بسیار قشنگ برای بازی نیمه نهایی جام حذفی بود که مقابل سپاهان خواهیم داشت. همین‌طور نشان دادیم که لیاقت و استحقاق صعود به مرحله بعدی را داشتیم، اما این‌طور پیش آمد که حذف شویم. باید بار دیگر از بازیکنانم تشکر کنم، بابت این سه سال که تلاش زیادی کردند. به خصوص در این فصل که توانستیم قهرمان سوپرجام شویم، قهرمان لیگ شویم و به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم. می‌خواهیم و امیدواریم که شادی‌مان را در جام حذفی تکمیل کنیم. بار دیگر می‌گویم که این بازیکنان هستند که لیاقت بهترین‌ها را دارند و بار دیگر به آنها تبریک می‌گویم.

برانکو در واکنش به این مسئله که بیشتر از خوشحالی برای این برد باید حسرت خورد که پرسپولیس با این همه کیفیت که می‌توانست مدعی قهرمانی در آسیا باشد، اما از مرحله گروهی حذف شده و دیگر نمی‌تواند به مسابقات ادامه بدهد، گفت: با نظر شما موافقم که لیاقت صعود به مرحله بعدی را داشتیم. نمی‌خواهم خودم را توجیه کنم. این اتفاق رخ داده است، اما واقعاً داوران هم ناعادلانه قضاوت کردند. در هیچ‌کدام از این بازی‌ها یک ذره هم کم از حریف نداشتیم، اما خب فوتبال است و پیش می‌آید.

وی در خصوص اینکه آیا قول می‌دهد پرسپولیس فصل آینده هم مدعی باشد، اظهار داشت: پرسپولیس همیشه مدعی است. این وظیفه ما نسبت به باشگاه و هواداران‌مان است و قانون ما محسوب می‌شود.

 

نظر شما