شناسهٔ خبر: 33016643 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون توسعه مدیریت استاندار خراسان شمالی:

دولت الکترونیک تکریم ارباب رجوع را به دنبال دارد

بجنورد- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: دولت الکترونیک تکریم ارباب رجوع را به دنبال دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، علی بیگ زاده در نشست کارگروه توسعه دولت الکترونیک در استانداری خراسان شمالی، اظهار کرد: فلسفه وجودی سازمان ها برای رفع نیازهای جامعه است و وظیفه ما به عنوان دستگاه حاکمیتی نظارت بر تحقق این هدف و نمایش آن در زندگی مردم است.

بیگ زاده افزود: به اعتقاد بنده دولت الکترونیک به مانند یک مسیر منظم است که موجب تسهیل و تسریع در روند خدمتگزاری و ادای دین به مردم می شود.

وی ادامه داد: ارباب رجوع به دنبال تکریم، سرعت، دقت، صحت و عدالت در انجام کارهاست که دولت الکترونیک می تواند بسترساز این خواسته ها باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع با خوشامدگویی کارمندان در پشت میز خدمت آغاز می شود و در ادامه باید ضمن افزایش سرعت در روند انجام کارها باید با بهره مندی از نرم افزارهای نوین خدمات دقیق به بهره وری بالا به آنان ارائه شود.

وی ادامه داد: عدالت در انجام کارها به این معناست که ارباب رجوع حس کند میزان توجه کارمندان به حل مشکل وی به مانند دیگر مراجعه کنندگان یکسان است و بی عدالتی وجود ندارد.

بیگ زاده افزود: امسال برگزاری انتخابات در شهرستان های اسفراین و شیروان الکترونیکی است که باید بسترهای لازم از سوی متولیان امر پیش بینی و ایجاد شود.

وی تاکید کرد: برگزاری کلاس های آموزشی به مدیران هر دو هفته یکبار برای بهره مندی درست و جامع از امکانات دولت الکترونیک با هدف خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم الزامی است و باید در دستور کار قرار گیرد.

نظر شما