شناسهٔ خبر: 3301586 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

پیام شهروند

سامانه پیام کوتاه : 3000097

صاحب‌خبر -

آزادسازی کوبانی را به همه مردم کرد و مسلمان ضدداعش تبریک می‌گویم. امیدوارم هرچه زودتر شر این گروه خونخوار از این منطقه کم شود.
شهروند: امیدواریم
بالاخره این آقای رحیمی زندان می‌رود یا نه، اگر برود که واقعا نشان می‌دهد باید به نشانه‌های عزم مبازره با فساد در کشور امیدوار شد، از دستگاه قضایی هم بابت این حکم تشکر می‌کنم.
شهروند: براساس حکم نهایی که باید به زندان برود ولی ظاهرا وکلای ایشان سخت در تلاشند تا مانع شوند.
از این افرادی که به‌خاطر توزیع گوشت الاغ دستگیر کرده‌اند، حداقل اعتراف بگیرند که به‌کدام رستوران‌ها فروخته‌اند تا مطلع شویم.
شهروند: قربان‌شکلت مطلع شوید که چه بشود، اگر بنده و جنابعالی گذرمان به یکی از این رستوران‌ها افتاده باشد که کار از کار گذشته است و این گوشت خر را به‌بدن زده‌ایم، اگر هم نه بیایید دعا کنیم به رستورانی که در آینده نیز ممکن است سارقانی به او گوشت الاغ بفروشند، گذرمان نیفتد!
خبر روزنامه درباره خانواده‌های زن‌سرپرست و حرف‌هایی که مقام‌های مسئول زده‌اند، خیلی دردناک است. با چنین وضعیتی واقعا جامعه به‌کجا می‌رود، وقتی سرپرست کمیته‌امداد می‌گوید، دختران 16 ساله‌ای داریم که سرپرست خانواده‌ای فقیرند، آدم از غصه منفجر می‌شود.
شهروند: نشانه‌های فقر و اختلاف‌ طبقاتی به‌حدی آشکار شده است که واقعا از غصه، هر فرد آگاهی را به‌گریه می‌اندازد. در چنین شرایطی جز همیاری و کمک به همنوع کلامی نمی‌توان گفت، باشد تا روزی که جامعه به لحاظ اقتصادی سامان یابد.
چه حرف متینی خانم لیلی گلستان در روزنامه شما زده است، واقعا در گذشته پولدارها تواضع هم داشتند، الان فکر می‌کنند چون پول دارند، مالک زمین و زمانند.
شهروند: تفاوت آدم بااصالت و نوکیسه و تازه به‌دوران رسیده همین‌جاست. بسیاری از آنها که پولدار قدیمی‌اند، ثروتشان از راه حلال و تلاش به‌دست آمده بود اما بسیاری از این جماعتی که امروز به‌نوا رسیده‌اند، ثروتشان بادآورده و ناصواب است، از این جماعت چه انتظاری می‌توان داشت.
دولت که اعلام نرخ ارز را به‌صرافی‌ها واگذار کرده یک‌وقت برای درست کردن ابرو چشم هم کور نشود و اوضاع خراب‌تر شود.
شهروند: امیدواریم که چنین نشود.
بیایید خودمان را گول نزنیم، واقعا معتقدم در جام ملت‌های آسیا شایسته‌سالاری حاکم بود و دو تیمی که حقشان بود، راهی فینال شدند.
شهروند: بله چشم!

نظر شما