شناسهٔ خبر: 33015402 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت در گفت و گو با میزان:

کادر پزشکی حج حقوق ارزی ریالی دریافت می‌کنند/مشکلی در پرداخت حقوق ارزی پزشکان اعزام شده به حج ۹۸ نداریم

خبرگزاری میزان- رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: کادر پزشکی قسمتی از دستمزد خود را قبل از اعزام به صورت ریالی دریافت می‌کنند و مابقی دستمزد خود را در عربستان و به صورت ارزی دریافت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

محمد تقی حلی ساز در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان درباره روند پرداخت حقوق به پزشکان اعزامی به حج ۹۸ گفت: پرداخت‌ها به کادر درمانی که شامل پزشکان، پرستاران و ... هستند بر اساس میزان روز‌هایی که حضور دارد و قسمتی که در آن مشغول خدمات رسانی به حجاج هستند متفاوت است.

وی در ادامه درباره شیوه پرداخت دستمزد به پزشکان و کادر درمانی گفت: هزینه به این افراد به دو شیوه پرداخت می‌شود یک قسمت ارزی و یک قسمت ریالی است.

حلی ساز در ادامه اضافه کرد: کادر پزشکی قسمتی از دستمزد خود را قبل از اعزام به صورت ریالی دریافت می‌کنند و مابقی دستمزد خود را در عربستان و به صورت ارزی دریافت می‌کنند.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که با توجه به مشکلات ارزی رخ داده مشکلی در تامین دستمزد این افراد به صورت ارزی دارید یا خیر گفت: با این مشکلات سال گذشته هم رو به رو بودیم، ولی در تامین دستمزد ارزی کادر پزشکی کاروان‌های حج و زیارت اعزام شده به عربستان مشکلی نداشتیم.

وی در ادامه تاکید کرد: پیش بینی‌های لازم برای پرداخت حقوق ارزی کادر پزشکی برای حج ۹۸ صورت گرفته و امیدواریم با مشکلی مواجه نشویم.

انتهای پیام/

نظر شما