شناسهٔ خبر: 33015308 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

ادامه پروژه‌های مسکن مهر بر اساس برنامه مصوب

محمد اسلامی عصر امروز در مراسم افتتاح فاز دوم پروژه 1500 واحدی شهید صیاد شیرازی اظهار داشت: زمانی کار ارزش دارد که ضوابط و معیارها در ساخت واحدهای مسکونی رعایت شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

محمد اسلامی عصر امروز در مراسم افتتاح فاز دوم پروژه 1500 واحدی شهید صیاد شیرازی اظهار داشت: زمانی کار ارزش دارد که ضوابط و معیارها در ساخت واحدهای مسکونی رعایت شود.

وی با اعلام اینکه نهضت خانه‌سازی همچنان ادامه داد، افزود: باید برای خانه‌سازی گام‌های مستحکم و برای خانه‌دار شدن مردم پروژه‌های مسکن مهر در طرح ملی بر اساس برنامه مصوب ادامه می‌یابد.

وی با تأکید بر اینکه نباید سکونتگاه غیررسمی و بافت ناکارآمد شهری داشته باشیم، تبیین کرد: باید طرح‌های بازآفرینی شهری با جدیت دنبال شود.

وی ادامه داد: ما نیز سرانه‌های مورد نیاز را برای بهسازی تأمین و مسؤولان نیز تلاش کنند سکونتگاه‌های غیرمجاز از هسته شهر خارج شود.

وی با بیان اینکه موضوع مهمی که در بازآفرینی وجود دارد احیای بافت‌های واجد ارزش جهت خالی از سکنه نشدن این مناطق است، تصریح کرد: به بافت تاریخی شهر باید اهمیت داد و این بافت‌ها بر اساس نیازش با مشارکت میراث و شهرداری بهسازی شود تا شاهد باز زنده سازی بافت تاریخی باشیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از پروژه‌های محوری ما در استان تکمیل و توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای و برای و فرودگاهی است، تبیین کرد: خط راه‌آهن سراسری چابهار، زاهدان، بیرجند آغاز شده و دو قطعه از منطقه زاهدان عملیات اجرایی آغاز شده و طی دو تا سه ماه آینده عملیات اجرایی راه‌آهن از بیرجند نیز آغاز خواهد شد.

وی مطرح کرد: با اجرای این کریدور (شمال جنوب) می‌توان ذخایر معدنی استان را صادر کرد.

وی در پایان بیان داشت: یک بازارچه یا بازار محله در مسکن مهر ارتش باید احداث شود تا مردم برای تأمین مایحتاج مورد نیاز خود راحت‌تر باشند.

 

نظر شما