شناسهٔ خبر: 33015064 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار خراسان شمالی: حق معطل کردن مردم را در ادارات نداریم

بجنورد- ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: مدیران اجرایی باید این موضوع را در ذهن خود جای دهند که خدمات را بدون حضور ارباب رجوع ارائه کنند و ما حق نداریم مردم را در ادارات معطل نگه داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، محمدعلی شجاعی روز دوشنبه در دیدار با مدیران شورای اداری مخابرات استان اظهار داشت: انجام کار اداری در شرایط سنتی سخت است که البته مخابرات می تواند با خدمات خود در این مسیر رضایت مردم را چندین برابر کند.
وی از حوزه مخابرات به عنوان پیشاهنگ پیشرفت و پیش شرط توسعه هر حوزه یاد کرد و گفت:
در برخی حوزه ها پیشرفت قابل توجهی داشته ایم که یکی از این حوزه ها مخابرات است و به رغم تمام تهدیدها و نداشته ها از دنیا عقب نیستیم.
وی افزود: خوشبختانه صنعت مخابرات کشور با وجود متخصصان توانمند رشد مناسبی داشته و تجربه نشان داده هر کاری که توسط متخصصان اداره شده در همان حوزه گامهای موثرتری در جهت توسعه برداشته شده است.

* درخواست بررسی نقشه فاوای استان
شجاعی خواستار بررسی دقیق نقشه فاوای استان و ترسیم برنامه های لازم برای رشد شاخصه های این حوزه با همکاری استانداری و مخابرات شد و افزود: مخابرات و حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می تواند به عنوان رابطی بین سازمانها و دستگاههای اجرایی مختلف از جمله دانشگاه، صنعت و کشاورزی باشد.
استاندار خراسان شمالی گفت: مخابرات با توجه به سرمایه گذاری های انجام شده در زمینه توسعه زیرساختهای ارتباطی و مخابراتی، علاوه بر فعالیت در حوزه شرکتهای دانش بنیان، استارتاپ ها و... می تواند در زمینه پیشگیری از حوادث غیرمترقبه و مدیریت بحران بسیار موثر بوده و با تجهیز دستگاههای اجرایی و سازمانهای مرتبط از جمله هواشناسی، هلال احمر و... به فناوریهای مخابراتی کمک شایانی در تسهیل امور و پیشگیری از بحران کند.
شجاعی افزود:
شجاعی با بیان اینکه موضوع انتخابات از حساسیت سیاسی و اجتماعی برخوردار است اظهار داشت: زیرساخت های لازم باید فراهم شود تا در بحث انتخابات هیچ مشکلی رخ ندهد.
5132

نظر شما