شناسهٔ خبر: 33013889 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خراسان رضوی

کشف ۴هزار و ۴۷۴کیلوگرم موادمخدر

از ابتدای امسال تاکنون، ۴هزار و ۴۷۴کیلوگرم موادمخدر در استان کشف شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی امروز در جلسه کشف ۴ هزار و ۴۷۴ کیلوگرم مواد مخدرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان افزود: در این زمینه هزار و 143نفر متهم نیز دستگیر شده اند.

حسن جعفری گفت: بیشترین میزان افزایش کشفیات در بین انواع مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۱۹درصد افزایش مربوط به شیشه بوده است که جای تأمل و برنامه ریزی های ویژه در راستای مبارزه هر چه بهتر دارد.

استاندار خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: بسیاری از آسیب‌ها در حوزه مصرف موادمخدر متوجه جوانان است و همه دستگاه‌ها مانند آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در بحث فرهنگ سازی و پیشگیری نقش آفرینی کنند.

علی رضا رزم حسینی افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات موجود در زمینه مبارزه با مواد مخدر، باید تمامی مسیرهای استان برای قاچاق مواد مخدر ناامن شود و انتظار می‌رود که برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شود.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی در حوزه مقابله با جرایم ۷۰۰نوع مأموریت دارد و نباید برای مبارزه با قاچاق موادمخدر فقط به ظرفیت‌های این نهاد اکتفا شود و همه بخش‌های نظامی و امنیتی باید در این زمینه به مسئولیت‌های خود عمل کنند.

نظر شما