شناسهٔ خبر: 33011016 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه

معرفی اعضای هیئت مدیره تیم فوتبال تام کهگیلویه

خبرگزاری صداوسیما

در مراسمی با حضور مسئولان ورزش شهرستان کهگیلویه اعضای هیئت مدیره تیم فوتبال تام این شهرستان معرفی شدند .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه گفت : تیم فوتبال تام کهگیلویه در لیگ فوتبال استان توانست بدون شکست قهرمان شود و سهمیه حضور در مسابقات لیگ دسته سه فوتبال کشور را به دست آورد.
رضا نیکویی زاده افزود : تیم تام کهگیلویه همچنین در سال ۹۵ بدون باخت قهرمان مسابقات شهرستان کهگیلویه و در سال ۹۶ نیز قهرمان مسابقات لیگ دسته یک استان شده شد.
مدیرعامل تیم فوتبال تام کهگیلویه به ظرفیت های این تیم اشاره کرد و گفت : تیم تام در سال های گذشته توانمندی های خود را ثابت کرده است و امروزه نیز با اقتدار و بدون شکست قهرمان استان شد تا نماینده خوبی برای استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات لیگ دسته سه فوتبال کشور باشد .
ایرج کاظمی جو افزود : این تیم با تمام توانمندی ها و ورزشکاران خوبی که دارد ، برای حضور در لیگ دسته سه فوتبال کشور نیازمند حمایت های مالی مسئولان و ادارات مختلف است .
وی گفت : مسابقات لیگ دسته سه کشور مرداد ماه امسال برگزار می شود که امیدواریم با حمایت تیم فوتبال تام ، این تیم بتواند نتایج خوبی را به دست آورد .
در این نشست، سید ایرج کاظمی جو به عنوان مدیرعامل تیم تام و آقایان فرزاد آذریان، جهانگیر افشانده، جهان وفایی، حافظ براتی، سعید جنیده و محمد حسین جمشیدی به عنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند.
هم چنین سید امین سبحانی به عنوان مدیر رسانه ای این تیم انتخاب شد.

 

نظر شما