شناسهٔ خبر: 33010260 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

جاسمی با اشاره به گشت‎زنی‌ نظامیان آمریکایی در خلیج فارس:

ناوگان پنجم آمریکا در خلیج فارس امنیت نخواهد داشت

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است امارات، عربستان و اسرائیل با انفجارهای اخیر در الفجیره برای ورود آمریکایی ها در آب‌های خلیج فارس فرش قرمز پهن کردند.

صاحب‌خبر -

سیدقاسم جاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه برخی جریانات منطقه که از دیرباز با جمهوری اسلامی دشمنی داشتند مترصد فرصت هایی هستند که جنگ با ایران را رقم بزند، گفت: برخی کشورهای مرتجع منطقه می دانند که آمریکایی ها شرایط خوبی در این ناحیه دنیا ندارند و جمهوری اسلامی نیز از آمادگی کامل برخوردار است لذا تلاش دارند با ایجاد بهانه هایی ایران را نیز وارد تنش های خودساخته کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: جریاناتی همچون رژیم صهیونیستی، رژیم آل سعود و سران امارات به دنبال شیطنت هایی هستند تا سوژه هایی ایجاد کنند که پروژه جنگ را رقم می زند.

اگر آمریکایی ها هرگونه اقدام عملیاتی در آب های خلیج فارس صورت دهند با مقابله به مثل شدید نیروهای مسلح جمهوری اسلامی روبرو می شوند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه قطع یقین جمهوری اسلامی هیچگاه در بازی آنها حاضر نشده و بهانه دست آنها نمی دهد، عنوان کرد: ایران صرفا به دنبال تثبیت امنیت پایدار در منطقه است در حالی که کشورهای مرتجع منطقه تحرکاتی تحریک آمیزی دارند که آتش معرکه جنگ در منطقه را جرقه بزند.

جاسمی در ادامه نشست شورای همکاری خلیج فارس با آمریکایی ها برای حضور نظامی آنها در آب های خلیج فارس را یکی از نمونه های شیطنت آنها دانست و افزود: امارات، عربستان و اسرائیل با انفجارهای اخیر در الفجیره برای ورود آمریکایی ها در آب های خلیج فارس فرش قرمز پهن کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه بروز هرگونه جنگ در آب های خلیج فارس بیشترین آسیب را به کشورهای حاشیه خلیج فارس خواهد زد، خاطرنشان کرد: اگر آمریکایی ها هرگونه اقدام عملیاتی در آب های خلیج فارس صورت دهند با مقابله به مثل شدید نیروهای مسلح جمهوری اسلامی روبرو می شوند./

پایان پیام

نظر شما