شناسهٔ خبر: 33009886 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اهدا کلاه ایمنی رایگان به موتورسواران در بوشهر

در اجرای طرح ارتقاء ايمنی و پيشگيری از تصادفات، پلیس راهنمایی و رانندگی بوشهر کلاه ایمنی بین راکبان موتورسيکلت‌ توزیع کرد.

صاحب‌خبر -

اهدا کلاه ایمنی رایگان به موتورسواران در بوشهربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، در این مراسم که با هدف فرهنگ‌سازی استفاده از کلاه ایمنی، پیشگیری از تلفات ناشی از تصادفات موتورسواران و ارتقای نظم و انضباط ترافیکی برگزار شد، پلیس راهور بوشهر کلاه ایمنی به موتورسواران  فاقد کلاه ایمنی اهدا کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر در حاشیه این آیین گفت: حدود90درصد تلفات ناشی از تصادفات موتورسیکلت به خاطر ضربه به سر است که استفاده از کلاه ایمنی می‌تواند تا حدود زیادی از این مرگ و میرها جلوگیری کند.

سرهنگ قدرت‌الله کشکولی افزود: پلیس در این حرکت خداپسندانه با این شعار که حفظ جان مردم از اولویت‌های پلیس است، به شهروندان نشان داد که اقدامات نرم افزاری و سخت افزاری پلیس همه برای نهادینه کردن فرهنگ عبور و مرور، ارتقای نظم و انضباط شهری و حفظ جان مردم است.

وی اضافه کرد: امیدواریم رانندگان با رعایت بیش از پیش قوانین و مقررات و به‌ویژه استفاده از کلاه ایمنی هنگام استفاده از موتورسیکلت در پیشگیری از حوادث همراه و همیار پلیس باشند.

رئیس پلیس راهور و جمعی از معاونان وی در این آیین ضمن ارائه آموزش‎های لازم به موتورسواران و توزیع بروشور، بر ضرورت استفاده از کلاه ایمنی و رعایت قوانین و مقررات تاکید کردند.

نظر شما