شناسهٔ خبر: 33009771 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی عنوان کرد؛

کشف ۴ هزار و ۴۷۴ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان رضوی

مشهد-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴ هزار و ۴۷۴ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسن جعفری ظهر دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد اظهار کرد: از ابتدای سال جاری با تلاش‌های مأمورین نیروی انتظامی تاکنون ۴ هزار و ۴۷۴ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده است و در این زمینه ۱۱۴۳ نفر هم دستگیر شده اند.

وی افزود: بیشترین میزان افزایش کشفیات در بین انواع مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۱۹ درصد رشد مربوط به شیشه بوده است که جای تأمل و برنامه ریزی های ویژه در راستای مبارزه هر چه بهتر دارد.

همچنین استانداری خراسان رضوی نیز در جلسه اظهار کرد: بسیاری از آسیب‌ها در حوزه مصرف مواد مخدر متوجه جوانان است، بنابراین همه دستگاه‌ها مانند آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در بحث فرهنگ سازی و پیشگیری نقش آفرینی کنند.

علی رضا رزم حسینی افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات موجود در زمینه مبارزه با مواد مخدر، باید تمامی مسیرهای استان برای قاچاق مواد مخدر ناامن شود و انتظار می‌رود که برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شود.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی در حوزه مقابله با جرایم ۷۰۰ نوع مأموریت دارد و نباید برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر فقط به ظرفیت‌های این نهاد اکتفا شود و همه بخش‌های نظامی و امنیتی باید در این زمینه به مسئولیت‌های خود عمل کنند.
 

نظر شما