شناسهٔ خبر: 33009347 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نیمه‌ی ماه عشق،عشق آمد

نیمه ماه عشق شده و فرشته ها در مدینه آیینه لبخند مهربانی کریم اهل بیت را در چهره امیرمومنان و حضرت زهرا به تماشا نشسته اند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان، سحرگاه نیمه ماه رمضان سال سوم  هجری قمری در خانه ابوتراب،نوزادی آسمانی بر دستان مادر آب و آیینه پلک گشود که با آمدنش فرش رنگ و بوی عرش گرفت و حضور با کرامتش به کوچه پس کوچه های شهر پیامبر(ص) عطر بهشت بخشید و قلب زمین را به تپش انداخت.
حُسن ازل و وارث حلم و وقار مصطفی(ص) تجلی کرد و زمینینان و آسمانیان ،جشن آفتابی آيينه زیبایی آفرینش را  در چهره حیدر(ع) و زهرا(س) به تماشا نشستند.
و ماه کامل شد در نیمه ماه تا  همه هستی گرداگرد ماهش به تکاپو درآیند ،بَدرِ تمامی که به زمین هدیه داده شد تا آیینه تمام نمای حُسن پروردگار شود، تصویر زیبایی  که خالق  زیبایی ها در صورت خاکی نقش بست.
با طلوع نورانی کریم اهل بیت،رمضان بوی خوش یاس گرفت و  خانه  امیرمومنان  غرق شادی و شور و نور شد و آسمانیان به یُمن حضور  پر برکتش باران روشنی بخش صلوات روانه مدینه کردند. 
شباب اهل بهشت و  دومین امام نور جلوه کرد تا عصای مادرش فاطمه(س) شود  در کوچه ها و قوت بازوی پدرش مرتضی (ع)  شود در نبردها.  
مولایی که در صورت و سیرت حَسن  بود و  روشنایی قلب و میوه دل جدش رسول الله: «همانا او پسر و فرزندم و پار ه تن من و نور چشمانم و روشنایی قلبم و میوه دلم و او سرور جوانان اهل بهشت و حجت خدا بر امت است.»
و حالا  در  نیمه ماه یار، دل بی تاب ما دلدادگان کوی مهر ، به آسمان بقیع  پر می کشد  تا مهمان خوان کرامتش شویم و در سایه سار مهربانی اش آرام بگیریم.
 پس  ای خورشید زیبای ماه ضیافت به حق سُرور ميلادت اجازه فرما  با وضو در نور امامتت، طعم شيرين كرامت و  مهرباني ات را بچشیم  ای کمال سخاوتمندان عالم  
نگارنده:مرضیه قاسمی
<div id="video-display-embed-code_3525046"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2431215/3525046?width=400&height=300"></script></div>

 

نظر شما