شناسهٔ خبر: 33009319 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

تجلیل آل هاشم از زوج میانه‌ای

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در نمازجمعه این هفته تبریز از زوج میانه ای تجلیل بعمل آورد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم با اهدای لوح تقدیر از اقدام عروس داماد میانه ای برای اختصاص هزینه جشن عروسی خود و هدایای وابستگان به سیل  زدگان تجلیل بعمل آورد .

در بخشی از این لوح تقدیر، خطاب به اکبر ساجد (داماد )و فرزانه نعمتی (عروس ) آمده است ؛ در حادثه سیل اخیر باردیگر ملت نوعدوست و خداجوی کشورمان بر اساس آموزه های دینی و سفارش قرآن کریم و نبی مکرم اسلام و ائمه اطهار علیهم السلام به کمک سیل زدگان شتافتند و برگ زرین دیگری بر دفتر همدلی و وحدت و یکپارچگی انقلاب افزودند .یکی از ویژگیهای کمکهای مردمی این دوره ،وجود جلوه های ویژه همدلی ،اختصاص هزینه مناسبتهای مختلف به سیل زدگان بود که نشان از همت والای جوانان این مرز و بوم داشت.

وظیفه خود دانستیم از ابتکار ارزشمندتان که در اقدامی بدیع و نو هزینه مراسم جشن عروسی خود را به سیل زدگان اختصاص داده و کارت عروسی ویژه ای برای این امر طراحی نمودید تقدیر و تشکر کنم.

گزارش فارس حاکی است، زوج جوان ساکن میانه در اقدامی خداپسندانه و انسان دوستانه برای همدردی با سیل‌زدگان، علاوه بر اینکه هزینه برگزاری جشن عروسی خود را به هموطنان سیل زده اهدا کردند، در کارت دعوت عروسی از بستگانشان خواسته‌اند تا هدایای عروسی را به حساب هلال احمر[۹۹۹۹] واریز و تصویر فیش واریزی را برای‌ آنها ارسال کنند تا در آلبوم زندگی‌شان به عنوان یادگاری نگهداری کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما