شناسهٔ خبر: 33008855 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

4 زمان مناسب برای خرید بلیط هواپیما کیش

جزیره کیش، جزیره ای کوچک با تاریخچه ای طولانی 3000 ساله می باشد، که در استان هرمزگان در جنوب ایران در آب های نیلگون خلیج فارس قرار دارد. این جزیره کوچک و محبوب که در گذشته با نام قیس شناخته می شده است، در حال حاضر در میان 10 جزیره زیبای جهان قرار دارد و چهارمین مقصد محبوب تعطیلات در خاورمیانه محسوب می شود.

صاحب‌خبر -

جزیره کیش یکی از معدود مقاصدی در سراسر جهان می باشد که از هر نظر برای سفر تکمیل و تمام پارامتر های لازم را دارد. این جزیره جزء مناطق گرمسیری کشور بوده و معمولا مسافران آن به دنبال دانستن زمان مناسب خرید بلیط کیش می باشند. اما به طور کلی زمان سفر و خرید بلیط کیش بستگی به خواسته مسافر و عوامل دیگر دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جزیره کیش سالانه میلیون ها بازدید کننده دارد و بلیط هواپیما کیش یکی از پرفروش ترین بلیط های ایران است و به طور کلی سفر و خرید بلیط هواپیما به کیش بسته به خواسته شما به 4 بخش ارزان ترین زمان؛ بهترین زمان از نظر آب و هوا، زمان برگزاری فستیوال ها و برنامه های فصلی، و نوروز تقسیم می شود که درادامه بیشتر درباره آن صحبت خواهیم کرد.

آب و هوای مناسب و تقریباً گرم، بازدید از مناظر و جزیره های باستانی و منحصر به فرد ، استفاده از تفریحات آبی، وجود رستوران های بین المللی، هتل های متعدد و از همه مهم تر این که بزرگترین منطقه آزاد کشور بودن. محبوبیت و مسافران این جزیره را دوچندان کرده است.

تعداد گردشگران خارجی که وارد جزیره کیش می شوند از تمام شهر های ایران بیشتر می باشد چرا که کیش منطقه آزاد بوده و مسافران نیازی به دریافت ویزا از سفارت های ایران ندارند. تنها وقتی وارد فرودگاه کیش می شوند توسط پلیس فرودگاه مجوزی معتبر برای اقامت 14 روزه در این شهر دریافت می کنند.

بلیط هواپیما کیش در بهار

جزیره کیش به طور کلی از میزان درصد اکسیژن بالایی برخوردار می باشد که در جهان تنها چند قسمت می باشند که این ویژگی را دارند به همین دلیل گردش و تفریح و ورزش در این شهر خستگی چندانی به همراه ندارد. اما به طور کلی به خاطر گرمای زیاد جنوب کشور؛ بهترین زمان سفر به کیش به خصوص با تورهای کیش را از اوایل فصل پاییز تا اواخر اردیبهشت ماه در نظر می گیرند. که در این میان تعطیلات نوروز گران ترین و شلوغ ترین زمان برای سفر به کیش می باشد.

 

بلیط هواپیما کیش در تابستان

اما از آن جایی که کیش شهری توریستی می باشد؛ در فصل تابستان برنامه های گردشگری زیادی همچون راه اندازی بازارچه های محلی، افزایش تفریحات آبی، برگزاری کنسرت ها، فروش فوق العاده مراکز خرید، و از همه مهم تر جشنواره کیش که هر ساله از 15 تیر تا 15 خرداد برگزار می شود؛ را دارد. همین امر باعث شده است که گردشگران این شهر در تابستان خیلی کمتر از فصل پاییز و زمستان نباشند.

این شهر کلاً در تمام سال دارای آب و هوایی مرطوب و گرم در تابستان و کمی خنک در زمستان می باشد. متوسط دمایی کیش در ماه های عادی معمولا در بین 19 تا 23 درجه سانتی گراد می باشد. و گاهی رطوبت به 100 درصد می رسد که حتی با وجود حجم بالا اکسیژن نفس کشیدن را کمی سخت می کند.

بلیط هواپیما کیش در اسفند

درست است که گفتیم کیش معمولا پر از گردشگر می باشد اما یک ماه در سال وجود دارد که میزان گردشگران شهر بنا به دلایل متععدی بسیار کاهش می یابد. این زمان که اسفند ماه می باشد. تنها مناسب افرادی است که واقعا به دنبال آرامش و استراحت و نقطه خلوت می باشند. زیرا در این ماه به دلیل نزدیکی به عید کمتر کسی به فکر مسافرت می باشد و همه برنامه خود را برای نوروز چیده اند.

شهر کیش منطقه ای آزاد است و تقریبا همه چیز در قیمت پایین تری به فروش می رسد از همین نظر است که ماشین های لوکس بسیاری در شهر یافت می شود. مراکز ذیادی نیز برای اجاره چند روذه این خودرو ها وجود دارند. اگر به کیش سفر کردید پیشنهاد می کنیم که ماشینی را کرایه کنید تا بتوانید از تمام جزیره کیش به همراه ماشینی لوکس لذت ببرید.

نظر شما