شناسهٔ خبر: 33008577 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده ناحیه سپاه اردستان خبر داد:

برگزاری روز حماسه و ایثار اردستان/اعزام ۵اتوبوس زائر به مرقد امام

اردستان- فرمانده ناحیه سپاه اردستان از برگزاری مراسم بزرگداشت روز حماسه و ایثار مردم اردستان در یازدهم خرداد خبر داد و گفت: ۵ اتوبوس زائر از اردستان به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی ابراهیمی ظهر دوشنبه در جلسه برنامه‌ریزی سوم خرداد و سالگرد رحلت امام خمینی (ره) اردستان اظهار داشت: فتح خرمشهر یکی از پرافتخارترین مقاطع دوران دفاع مقدس است که در سایه وحدت و هم‌دلی مردم، سپاه، ارتش و بسیج محقق شد.

وی افزود: روز سوم خرداد را باید به عنوان نماد مقاومت و ایثار مردم ایران در مقابل دشمنان دانست همانطور که حضرت امام خمینی (ره) از آزادسازی خرمشهر با تعبیر «خرمشهر را خدا آزاد کرد» یاد کردند.

فرمانده ناحیه سپاه اردستان گفت: تجلیل از شهدا و جانبازان این حماسه بزرگ و دیدار با خانواده‌های این عزیزان از برنامه‌هایی است که با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردستان انجام خواهد شد.

برنامه‌های سوم خرداد به مدت چهار روز برگزار می‌شود

سرهنگ ابراهیمی افزود: برنامه‌های سوم خرداد به مدت چهار روز از اول تا چهارم خرداد برگزار می‌شود که روزهای آن با مناسبت‌های رسانه دفاع مقدس، روز شهدا، روز مقاومت و روز دزفول نام گذاری شده است.

وی ابراز داشت: ویژه برنامه بزرگداشت سوم خرداد با حضور یکی از راویان دفاع مقدس در محل پارک بوستان و در برنامه ضیافت آسمان با حضور اقشار مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.

روز حماسه و ایثار شهرستان اردستان گرامی داشته می‌شود

سرهنگ ابراهیمی تصریح کرد: شهرستان اردستان در ۱۱ خرداد ۶۱ تعداد ۴۶ شهید این حماسه را تشییع کردند که ۳۶ شهید آن از شهر زواره بود که این روز در تقویم شهرستان بنام روز حماسه و ایثار شهرستان نامگذاری شده که برنامه‌هایی در این خصوص برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدای این حماسه، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری نماز وحدت در یکی از مساجد شهر و نشست روشنگری پیرامون بیانات رهبر انقلاب در خصوص گام دوم انقلاب از اهم برنامه‌های سوم خرداد شهرستان اردستان است.

سرهنگ ابراهیمی در خصوص رحلت امام خمینی (ره) گفت: امروز از شخصیتی یاد می‌کنیم که معنویت، سیاست و عرفان و انقلابی گری را کنار هم نشانده بود و آن شخصیتی بود که پیر مراد همه لقب گرفته بود.

وی افزود: به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) مراسمی به همین منظور در سطح شهرستان اردستان با هماهنگی تمامی ادارات و با حضور حماسی مردم اردستان برگزار خواهد شد.

اعزام ۵ دستگاه اتوبوس زائر اردستانی به مراسم سالگرد امام خمینی (ره)

سرهنگ ابراهیمی همچنین اعلام داشت: تعداد پنج دستگاه اتوبوس زائر از شهرستان اردستان به مراسم سالگرد امام خمینی در تهران اعزام خواهند شد.

نظر شما