شناسهٔ خبر: 33008034 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سرهنگ بخشنده خبر داد:

۴ کیلوگرم هروئین و شیشه در دستان سوداگران مرگ

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری ۲ سوداگر مرگ با ۴ کیلو گرم هروئین و شیشه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی برنا، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت  در توضیح این خبر، اظهار کرد: در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده میدان شوش و محله هرندی، ماموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر به دست آوردند که ۲ خرده فروش مواد مخدر ضمن تهیه مواد مخدر و مخفی کردن آن در مخفیگاهشان در محله باغ آذری منطقه شوش اقدام به توزیع شیشه و هروئین در مناطق آلوده می‌کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران پایگاه پنجم در گام بعدی تحقیقات پلیسی به دست آوردند که متهمان برای جلوگیری از شناسایی شدن، مواد مخدر خریداری شده را با یک دستگاه موتورسیکلت به مخفیگاهشان منتقل و پس از توزین، بسته‌های آماده را در مناطق آلوده توزیع می‌کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: مراقبت‌های ویژه و کنترل تردد آنان ادامه داشت تا اینکه در سحرگاه بیست و یکم اردیبهشت ماه امسال، ماموران هر ۲ موتور سوار را مشاهده و دستور فرمان ایست می‌دهند که متهمان بدون توجه به فرمان ایست پلیس قصد متواری شدن از محل را داشتند که ماموران بلافاصله وارد عمل شده و در یک اقدام ضربتی هر ۲ متهم را ظرف چند دقیقه دستگیر می‌کنند.

وی افزود: در بازرسی از موتورسیکلت متهمان ۲ کیلو گرم هروئین و ۲ کیلوگرم شیشه کشف شد و متهمان به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

بنا بر این گزارش، متهمان به همراه مواد مخدر کشف شده به پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل شدند.

منبع/باشگاه خبرنگاران جوان

 

نظر شما