شناسهٔ خبر: 33006500 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

«الوفاق» بحرین:

معامله فروش فلسطین خیانتی بزرگ است

جمعیت ملی-اسلامی «الوفاق» به عنوان بزرگ‌ترین جمعیت معارض بحرین به طرح آمریکایی موسوم به «معامله قرن» واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت الوفاق بحرین تأکید کرد که تلاش نظام بحرین برای میزبانی نشستی در راستای اجرای «معامله قرن»، تخطی از تمامی اصول ملی، اسلامی و انسانی است.

طبق گزارش شبکه المیادین، الوفاق در بیانیه خود آورده است که تمامی اقشار ملت بحرین با تبدیل این کشور به ایستگاهی برای امضای نسخه جدید «اعلامیه بالفور» مخالف هستند.

الوفاق همچنین بر مخالفت با طرح‌های تروریستی شهرک‌سازی به منظور سیطره بیشتر بر قدس اشغالی و آواره کردن ملت‌های عربی در راستای خدمت به منافع رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

این جمعیت در بیانیه خود آورده است که مشارکت دولت بحرین در هر طرحی از این دست چیز عجیبی نیست چرا که این رژیم به مسائل امت اهتمامی ندارد.

بحرین و آمریکا با انتشار بیانیه‌ای مشترک از برگزاری نشستی در منامه در راستای اجرای طرح «معامله قرن» خبر دادند که هدف از این نشست تشویق به سرمایه‌گذاری در کرانه باختری، غزه و منطقه است.

طرح صلح موسوم به «معامله قرن» که آمریکا برای پایان دادن به منازعه بین فلسطینیان و صهیونیست‌ها مطرح کرده، به دنبال حذف همیشگی بازگشت آوارگان فلسطینی (مطابق آمار شش میلیون) به سرزمین خود و اسکان آن‌ها در «وطن جایگزین» یعنی کشورهای دیگر است.

به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی در دولت آمریکا و انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به شهر قدس طی کمتر از یک سال گذشته در این راستا انجام شده است و قرار نیست کشوری به نام فلسطین به پایتختی قدس به رسمیت شناخته شود./847/ب

منبع: فارس

نظر شما