شناسهٔ خبر: 33002826 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بی غم: بازیکن خارجی نخواهیم گرفت / برای برپایی اردو به جزیره کیش خواهیم رفت

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند درباره اردوی آماده سازی تیم گیتی پسند گفت: برای این فصل بازیکن خارجی نخواهیم گرفت و برای برپایی اردو به جزیره کیش خواهیم رفت.

صاحب‌خبر -

حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط این تیم پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: امروز و فردا پیگیر تمرینات تیم هستیم و به امید خدا از اول خرداد ماه تمرینات تیم را آغاز می کنیم.

بی غم درباره جذب بازیکن خارجی برای این تیم گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی که در کشور وجود دارد و بنده به عنوان سرمربی تیم نباید خرج سنگین به روی دست باشگاه بگذارم و به همین دلیل از جذب بازیکن خارجی صرف نظر کردیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در ادامه درباره برخی از بازیکنان جدا شده این تیم مثل مهدی جاوید بیان کرد: با او صحبت کردم جاوید در لیست اولیه تیم من حضور داشت اما وقتی وی با اعضای هیئت مدیره و شخص مدیرعامل صحبت کرد هر ۲ طرف تصمیم به قطع همکاری گرفتند.

وی ادامه داد: جاوید بازیکن بسیار بزرگی است و در لیست من برای فصل بعد حضور داشت و اکنون دیگر او بازیکن تیم ما نسیت و بهتر است که دیگر به این مسائل پرداخته نشود.

بی غم در مورد بحث شکایت باشگاه گیتی پسند از مس سونگون بابت ۲ بازیکن تیم خود گفت: بحث شکایت نیست زیرا هر ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند باشگاه بزرگی هستند و بنده فکر نمی کنم که مشکلی بین این ۲ باشگاه به وجود بیاید.

وی ادامه داد: محمد شجری و مسلم اولاد قبا با تیم ما قرارداد بستند اما به یک باره رفتند. از نگاه من این دو قهرمان ملی پوش هستند و ما نباید برای این دو مشکلی را به وجود بیاوریم.

بی غم در ادامه درباه این ۲ بازیکن گفت: این طور که بنده خبر دارم محمد شجری مشکلی بابت قراردادش ندارد اما گویا مسلم اولاد قبا به خاطر مصاحبه ای که انجام داده است باشگاه تصمیم گرفته است که از وی شکایت کند.

سرمربی تیم گیتی پسند در مورد مسابقات لیگ برتر و هم چنین درباره این که بعضی از تیم ها بر این عقیده هستند که در فوتسال کشور ما فقط ۲ تیم شانس قهرمانی دارند و بقیه تیم ها باید برای مقام سومی و چهارمی مبارزه کنند گفت: در فوتسال اسپانیا ما شاهد هستیم که فقط اینتر مورسیال صاحب عنوان قهرمانی است و یا در فوتبال اسپانیا و آلمان می بینیم که همیشه بارسلونا و رئال مادرید و در آلمان بایرن مونیخ و دورتموند همیشه این ۲ مدعی قهرمانی هستند.

وی ادامه داد: باشگاه گیتی پسند چون به صورت خصوصی اداره می شود و شخص جنتی به عنوان مدیرعامل این تیم ارزش زیادی برای تیم خود قائل است و ما باید برای این جایگاه ارزش و مقام بالایی قائل شویم.

بیشتر بخوانید

احمدی: به تیمی رفتم که در آنجا به بازیکن احترام بگذارند

گیتی پسند قرارداد بازیکن خود را تمدید کرد

نام ۱۰ بازیکن گیتی پسند برای فصل جدید مشخص شد

انتهای پیام/

صحبت های سرمربی تیم فوتسال گیتی گپسند

برچسب‌ها:

نظر شما