شناسهٔ خبر: 33002585 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

امام جمعه تبریز:

عناصر خائن شناسایی و حذف شوند

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه معیار دوستی در روابط مسلمانان باید ایمان باشد، گفت: مسئولان باید عناصر خائن و دست نشانده ها را شناسایی و نسبت به حذف آنها اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم یکشنبه شب در جمع جزءخوانان قران کریم، افزود: مسئولان کشور نباید به هر گزارشی اعتماد کنند، زیرا تحریف واقعیت‌ها و گزارش‌های جعلی برای سران کشور، کار منافقان است که در این زمینه دقت و حساسیت بسیار لازم می باشد.

وی با اشاره به اینکه افراد نفوذی گاهی با بزرگ نمایی و گاهی با کوچک نمایی مسایل را وارونه نشان می ‌دهند، اظهار داشت: بنابراین مسئولان باید دست نشانده‌ها و عناصر مرموز و خائن را سریع شناسایی و حذف کنند.
حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: این افراد درون جامعه بوده و از اسرار مسلمانان آگاه هستند و چون در لباس دوست وارد عرصه شده اند، شناخت آنها بسیار مشکل است و چون ناشناخته وارد می ‌شوند مبارزه با آنان نیز سخت‌ تر است و به دلیل اینکه پیوندهای نسبی و سببی با مسلمانان دارند، برخورد با آنان پیچیده ‌تر بوده و ضربه آنان غافلگیرانه خواهد بود.
وی یادآوری کرد: مسلمانان باید باور کنند تمام عزت برای خداست و امام صادق (ع) در این خصوص می‌ فرماید: خداوند امور مسلمانان را به خودشان واگذار کرده است، اما اجازه ذلیل کردن خود را به آنان نداده است.
امام جمعه تبریز، معنی عزت را نه داشتن ثروت و قدرت، بلکه صلابت و نفوذ ناپذیری دانست و گفت: مؤمنان حاضر نیستند با هر تهدید و تطمیعی از منطق و راه خود خارج شوند، نسبت به دشمن کوتاه آمده و سازش و عقب نشینی کنند.
حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه ملت ایران اسلامی با مردم سالاری و اتکا به توانمندی های داخلی طی 40 سال افتخار و عزت آفریدند، افزود: باید قدر این عزت را بدانیم که به برکت امام راحل به دست آمده است و امروز مقام رهبری نیز پاسدار این عزت است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما