شناسهٔ خبر: 33002540 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نشست هم‌اندیشی "کاربردی‌سازی مطالعات قرآنی" در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود

71461

در حاشیه بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم نشست هم‌اندیشی کاربردی‌سازی و مطالعات قرآنی با حضور اساتید و صاحبنظران این حوزه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در حاشیه بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم نشست هم‌اندیشی «کاربردی‌سازی مطالعات قرآنی» برگزار می‌شود.

در این نشست محمدرضا وصفی- عضو هیأت علمی دانشگاه تهران به موضوع «مطالعات قرآنی و رویکردهای کاربردی به آن در جهان معاصر»، سید هدایت جلیلی -عضو هیأت علمی دانشگاه خوارزمی به موضوع «تفسیر موضوعی به منزله گونه‌ای تفسیر کاربردی»، احمد پاکتچی -عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به موضوع «حرکت از مسأله‌ی اجتماعی به متن قرآن»، سید هادی گرامی- عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به موضوع «کاربردی‌سازی به مسابه بازنگری در فهم عصری از قرآن کریم» و هادی رهنما- عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور به موضوع «از کاربرد مطالعات قرآنی تا مطالعات قرآنی کاربردی؛ مسائل و چشم‌اندازها» می‌پردازند.

این نشست سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۲:۳۰ در دو پنل برگزار می‌شود.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از بیست‌ویکم اردیبهشت‌ماه تا چهارم خرداد ماه با شعار «قرآن معنای زندگی» در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

انتهای پیام

نظر شما