شناسهٔ خبر: 33002082 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

احتمال احداث آرامستان‌های جدید در پایتخت

همشهری‌آنلاین: رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اتمام ظرفیت سازمان بهشت زهرا (س) در سال‌های آینده از احتمال احداث آرامستان‌های جدید در پایتخت خبر داد.

صاحب‌خبر -

زهرا صدراعظم نوری در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: بهشت‌زهرا (س) همانند سایر مکان‌ها دارای ظرفیت محدودی است ظرفیتی که زمانی به پایان می‌رسد لذا باید جایگزینی برای آن در نظر گرفته شود.

‏ او افزود: در حال حاضر موضوع توسعه سازمان بهشت زهرا (س) در مکان‌هایی که این امکان وجود دارد، مطرح است. در حقیقت در زمینه‌ها و عرصه‌هایی که در اطراف سازمان وجود دارند و این امکان برای توسعه فراهم است محقق خواهد شد.

نوری ادامه داد: البته با تحقق این توسعه نیز نمی‌توان برای همیشه پاسخگوی نیازهای کلان شهر تهران بود لذا پروژه‌ای توسط مدیریت سازمان بهشت زهرا (س) دنبال می‌شود که امکان سنجی و یافتن مکان‌های مناسب در شهر تهران برای احداث آرامستان های جدید انجام شود.

رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: مطالعات این پروژه توسط مشاور انجام شده و در حال حاضر دو یا سه نقطه شهر برای احداث این آرامستان‌ها پیش بینی شده است؛ که تصور می‌کنم یکی از این نقاط در غرب یکی در شرق و دیگری در جنوب تهران قرار دارد. بی تردید با قطعی شدن مطالعات مقدمات این کار آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما