شناسهٔ خبر: 33000688 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

طعنه سناتور آمریکایی به توییت 'دبستانی' ترامپ

یکی از سناتورهای آمریکایی، توییت تهدیدآمیز 'دونالد ترامپ' رییس جمهوری آمریکا علیه ایران را در حد کودکان دبستانی دانست.

صاحب‌خبر -

العالم ـ آمریکا

'کریس مورفی' سناتور دمکرات ایالت کنتیکت با نقل توییت تهدید آمیز ترامپ در صفحه توییت خود نوشت: اگر فرزند کلاس چهارم من فرمانده کل قوا بود چنین چیزی می نوشت.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بامداد امروز به وقت تهران و پس از حمله راکتی به نزدیکی سفارت آمریکا در منطقه سبز بغداد، در پیامی توئیتری تهدید کرد که اگر ایران خواهان جنگ باشد، پایان رسمی این کشور خواهد بود.
ترامپ نوشت: اگر ایران می خواهد بجنگد، این پایان رسمی ایران خواهد بود. هرگز دوباره ایالات متحده را تهدید نکنید.
به گزارش ایرنا، ساعاتی پیش از این توئیت ترامپ، اخباری مبنی بر انفجار یک راکت کاتیوشا در منطقه سبز بغداد که محل استقرار سفارت کشورهای خارجی است، منتشر شد.
مرکز رسانه ای ستاد مشترک عراق در اطلاعیه ای وقوع انفجار کاتیوشا در شب گذشته (یکشنبه) منطقه سبز را تایید اما خاطرنشان کرد که این حادثه خسارتی در بر نداشته است.
در همین پیوند، 'وندی شرمن' مقام سابق وزارت امور خارجه و عضو تیم مذاکرات هسته ای آمریکا نیز در توئیتی به پیام تهدید آمیز ترامپ واکنش نشان داد و خطاب به رئیس جمهوری آمریکا تصریح کرد: «هرگز تهدید نکنید» سال قبل تکرار شد. شاید فکر می کنی که «آتش و خشم» مربوط به رویکرد (آمریکا) در برابر کره شمالی اینجا و در مورد ایران نیز جواب می دهد تا با تو ملاقات کنند. چنین اتفاق نمی افتد و قمار کره شمالی هم چندان خوب از آب درنیامد، این طور نیست؟

نظر شما