شناسهٔ خبر: 32998829 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

اعضای تفحص از واگذاری ماشین‌سازی تبریز مشخص شدند

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از انتخاب اعضای هیئت تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی سازی و نحوه واگذاری ماشین سازی تبریز در نشست دیروز کمیسیون متبوع خود خبر داد.

صاحب‌خبر -
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از انتخاب اعضای هیئت تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی سازی و نحوه واگذاری ماشین سازی تبریز در نشست دیروز کمیسیون متبوع خود خبر داد.
 
به گزارش رجانیوز به نقل از تسنیم، محمدرضا پور ابراهیمی داورانی در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوع خود، گفت: انتخابات اعضای هیئت تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی سازی در جلسه امروز کمیسیون برگزار شد که بر این اساس علی اصغر یوسف نژاد، عبدالرضا مصری، محمد جواد ابطحی، علی ادیانی و علی ساری به نمایندگی از متقاضیان در این هیئت انتخاب شدند.
 
نماینده مردم کرمان و راور درمجلس شورای اسلامی افزود: همچنین سید کاظم دلخوش، محمود شکری، الیاس حضرتی، سیدناصر موسوی لارگانی، زهرا سعیدی، معصومه آقاپور علیشاهی، احمد انارکی محمدی، سید حسن حسینی شاهرودی، علی اکبر کریمی و عین الله شریف پور به نمایندگی از کمیسیون در هیئت تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی سازی انتخاب شدند.
 
انتخاب اعضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری شرکت ماشین سازی تبریز
 
وی همچنین از انتخاب اعضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری شرکت ماشین سازی تبریز و املاک مربوطه و همچنین شرکت آذر چلیک توسط سازمان خصوصی سازی در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی خبر داد و اضافه کرد:بر این اساس احمد امیرآبادی فراهانی، محمدحسین فرهنگی، اسماعیل سعیدی، احمد علیرضا بیگی و علیرضا محجوب به نمایندگی از متقاضیان در این هیئت انتخاب شدند.
 
به گزارش خانه ملت، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همچنین محمد حسن نژاد، معصومه آقاپور علیشاهی، سید تقی کبیری، عین الله شریف پور، محمود شکری، محمود بهمنی، شهاب نادری، حمدالله کریمی، علی اکبر کریمی و عامر کعبی به نمایندگی از کمیسیون در هیئت تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری شرکت ماشین سازی تبریز و املاک مربوطه و همچنین شرکت آذر چلیک توسط سازمان خصوصی سازی انتخاب شدند.
 
شایان ذکر است؛ براساس یکی از مصوبات کمیسیون اقتصادی اشخاصی که مبادرت به فروش بلیت مسافر در داخل کشور با وسیله نقلیه زمینی و دریایی می کنند مکلف هستند 5 درصد بهای بلیت را با درج در بلیت به عنوان عوارض شهرداری از مسافران اخذ کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما