شناسهٔ خبر: 32998597 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

آمادگی تیم های ورزشی استان زنجان برای شرکت در مسابقات المپیاد استعدادیابی، مسابقات نیمه دوم مردادماه برگزار می‌شو

تمامی رشته های ورزشی نیز برنامه‌های خود را برای حضوری پرقدرت در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی آغاز کرده‌اند

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، مسابقات انتخابی تیم های ورزشی استان زنجان در حالی از هفته گذشته آغاز شده است که ورزش زنجان خود را مهیای حضوری پرقدرت در مسابقات المپیاد ورزشی استعدادیابی می‌کند.
️ وزارت ورزش و جوانان با همکاری ادارات کل ورزش و جوانان استان ها و همچنین هیات های ورزشی با هدف استعدادیابی و پرورش آنها برای رویدادهای فراملی در آینده، دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور را برگزار می‌کند.
️ هدف اصلی این رقابت‌ها حضور استعدادهای برتر ورزشی در المپیک جوانان در چهار سال آینده است که بیشتر در رده های سنی پایین و به ویژه نوجوانان است.
️ در همین راستا هیات های ورزشی استان برای حضوری پرقدرت در این المپیاد اقدام به برگزاری مسابقات انتخابی در استان کرده اند که از جمله این رشته ها میتوان به برگزاری مسابقات در رشته ووشو، کونگ‌فو، شطرنج و... در استان زنجان اشاره کرد.
️برگزاری کلاس های استعدادیابی نیز یکی دیگر از برنامه‌هایی است که برای حضور پرقدرت در این مسابقات از سوی هیات ها تدارک دیده شده است که در این زمینه هیات بدمینتون کلاس های استعدادیابی را آغاز کرده است.
️دیگر رشته های ورزشی نیز برنامه‌های خود برای حضوری پرقدرت در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی آغاز کرده‌اند.
️نخستین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور سال گذشته از اواخر آبان ماه آغاز شد که زنجان در چهار رشته ورزشی میزبان این مسابقات بود و امسال با هدف حضوری پرقدرت و کشف و پرورش استعدادهای ورزشی برنامه های خود را پرقدرت آغاز کرده است.
️استان زنجان در بسیاری از رشته‌های ورزشی قطب کشوری محسوب می‌شود که امید است این روند با کشف و ظهور استعدادهای جدید با قدرت هرچه بیشتر ادامه پیدا کند.

نظر شما