شناسهٔ خبر: 32998188 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

زمزمه تغییر مدیرکل بنادر استان هرمزگان/ احتمال استعفای ۲ مدیر سازمان بنادر

R1012188/P1010113/S7,81/CT1

شنیده‌ها حاکی است، اله‌مراد عفیفی مدیرکل بنادر هرمزگان جای خود را به خسرو سرایی مدیرکل کنونی امور لجستیکی سازمان بنادر می‌دهد، از سوی دیگر به زودی دو مقام مسئول این سازمان برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم از سمت خود استعفا می‌دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در حالی تا چند روز آینده دو مقام مسئول سازمان بنادر و دریانوردی برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم از سمت خود استعفا می‌دهند که خبر می‌رسد به زودی مدیرکل بنادر استان هرمزگان تغییر می‌کند. بر این اساس اله مراد عفیفی پور که آبان‌ماه 95 با حکم محمد سعید نژاد مدیرعامل سابق سازمان بنادر و دریانوردی به‌عنوان مدیرکل بنادر هرمزگان منصوب شده بود جای خود را به خسرو سرای مدیرکل امور لجستیکی این سازمان خواهد داد.

از مدیرکل بنادر استان سیستان و بلوچستان و خوزستان نیز به‌عنوان جایگزین‌های احتمالی عفیفی‌پور نام برده می‌شد که در نهایت قرار است سرایی این پست حساس را عهده بگیرد.

سرایی دیماه سال 96 با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی به سمت مدیرکل امور لجستیکی وحمل ونقل چند وجهی سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شده بود. در حکم راستاد خطاب به سرایی آمده بود؛ «با توجه به تعهد، تجربه و تخصص جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون امور بندری به موجب این حکم به سمت مدیرکل امور لجستیکی و حمل‌ونقل چند وجهی منصوب می‌شود... .»

گفته می‌شود هنوز حکم سرایی برای مدیرکلی بنادر هرمزگان بنا به دلایلی صادر نشده است. از سوی دیگر با توجه به استفعای دو مقام مسئول سازمان بنادر و دریانوردی طی روزهای آینده برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم، ممکن است عفیفی‌پور جایگزین یکی از این افراد شود.

به گزارش تسنیم، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اسفندماه امسال برگزار می شود و مدیران و مسئولانی که قصد حضور در این انتخابات را دارند باید در بازه زمانی 10 تا 16 خردادماه امسال از سمت خود استعفا دهند.

انتهای پیام/

نظر شما