شناسهٔ خبر: 32998008 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

شهردار کاشان خبر داد؛

تشکیل شورای هنرمندان در شهرداری کاشان/بهره برداری از ۷ خانه فرهنگ

کاشان - شهردار کاشان از تشکیل شورای هنرمندان در شهرداری کاشان خبر داد و گفت: ساخت هفت خانه فرهنگ در دستور کار این شهرداری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سعید ابریشمی راد شامگاه یک شنبه در جمع هنرمندان کاشانی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: هنر زبان بیان احساس و مهمترین، مؤثرترین و بهترین ابراز انتقال ارزش‌های فرهنگی است و از آنجا که نخستین هنرمند خداوند متعال است، می‌توان گفت که هنر با عشق و آفرینش آمیخته شده است.

وی با بیان اینکه هنرمند آفرینش دارد، افزود: موضوع هنر برای ما موضوع مهمی است و آن را مقدس می‌دانیم و بر همین اساس شهرداری پیش از آنکه یک نهاد خدماتی باشد، یک نهاد اجتماعی است و مسئولیت اجتماعی این نهاد از سایر وظایف شهرداری سنگین‌تر است چراکه به واسطه هنر می‌توان دین خود را تا حدود زیادی در حوزه مسئولیت اجتماعی ادا کرد.

شهردار کاشان ضمن تاکید بر توسعه ظرفیت‌های اجتماعی ابراز داشت: ارتقای فرهنگ عمومی یکی دیگر از بخش‌های وظایف اجتماعی شهرداری است چراکه رفتار انسان‌ها موجب توسعه جوامع بشری می‌شود و شهرداری کاشان برای ارتقا این مهم در جامعه نیاز به هنرمند دارد و بر همین اساس ما برای تحقق این مهم نیازمند کمک هنرمندان کاشانی هستیم.

وی از تشکیل شورای هنرمندان در شهرداری کاشان خبر داد و گفت: لازم است هنرمندان در بخش‌های مختلف نمایندگان خود را برای حضور در این شورا به شهرداری کاشان معرفی کنند تا شورای هنرمندان شهرداری این شهرستان تشکیل شود و بتوانیم گامی مؤثر در ارتقا فرهنگ عمومی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی برداریم.

سالن فرهنگسرای مهر کاشان نیازمند تغییر نقشه است

ابریشمی راد با بیان اینکه سالن ۶۰۰ نفره در حال ساخت فرهنگسرای مهر کاشان نیازمند تغییر نقشه است، اظهار داشت: تغییر نقشه این سالن انجام شده است اما تکمیل آن نیازمند ۱۳ میلیارد تومان هزینه است که امید است با تلاش‌های صورت گرفته این مهم در آینده محقق شود.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز ساخت هفت خانه فرهنگ در دستور کار شهرداری کاشان است و تا سال آینده اکثر این خانه‌های فرهنگ به بهره برداری می‌رسد.

نظر شما