شناسهٔ خبر: 32997498 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

با حضور وزیر ورزش ۳ پروژه فاخر ورزشی در خوی افتتاح می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خوی گفت: همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان آذربایجان و با حضور وزیر ورزش و جوانان ۳ پروژه فاخر فرهنگی ورزشی در این شهرستان به بهره برداری میرسد.

صاحب‌خبر -
سید امیر حسین طباطبایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خوی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت: مجموعه فرهنگی ورزشی فیرورق، زورخانه پوریای، ولی و سالن تیراندازی با اسلحه مهمترین پروژه‌های حوزه ورزش در شهرستان خوی است که روز سه شنبه ۹۸/۰۲/۳۱ با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: زورخانه (سالن ورزش‌های باستانی) پوریای، ولی به مساحت ۴۲۰ متر مربع و صرف اعتبار ۹ میلیارد ریال تخصیص یافته از محل اعتبارات ملی و استانی آماده بهره برداری است که کلنگ زنی شروع احداث آن سال ۹۱ بوده و در اسفند ۹۷ کار ساخت به اتمام رسیده و در اردیبهشت ماه سال جاری افتتاح می‌شود.

طباطبایی افزود: سالن ورزشی چند منظوره فیرورق به مساحت ۱۷۵۵ متر مربع و با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال تخصیص یافته از محل اعتبارات ملی، پروژه بعدی آماده افتتاح است که کلنگ زنی آن به سال ۱۳۸۶ برمیگردد که در اواخر سال ۹۷ کار ساخت به اتمام رسید که فردا با حضور وزیر ورزش و جوانان در شهرستان خوی به بهره برداری خواهد رسید.

رییس اداره ورزش و جوانان خوی با بیان اینکه سالن تیراندازی با اسلحه "بادی" جزو مجهزترین و بروز‌ترین سالن‌های رشته تیراندازی در کشور است، گفت: این سالن ورزشی در مساحت ۱۱۰۰ متر مربع با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال تخصیص یافته از محل اعتبارات ملی و استانی احداث شده که کلنگ آغاز بنای آن سال ۱۳۹۲ به زمین زده شد و امسال توانستیم این سالن را نیز به مرحله بهره برداری برسانیم.

سید امیرحسین طباطبایی گفت: دیوارکشی مجموعه فرهنگی ورزشی "استادیوم" ۷ تیر که شامل دیوارکشی محوطه ۱۴ هکتاری اسست در این سفر به بهره برداری می رسد.
 
وی اضافه کرد: در این مجموعه ورزشی رشته‌های ورزشی فوتبال، فوتسال، والیبال، ژیمناستیک، تنیس روی میز، دومیدانی و شنا "استخر شنا" به فعالیت خواهند پرداخت.
 
انتهای پیام/م
 
 

سفر وزیر ورزش و جوانان به خوی

نظر شما