شناسهٔ خبر: 32996927 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

تأثیر قرآن بر روی زندگی‌های مردم؛‌ رسالت اصلی نمایشگاه قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: رسالت نمایشگاه قرآن تنها به نمایش گذاشتن کتاب قرآن نیست بلکه قصد دارد تأثیر قرآن را بر روی زندگی‌های مردم را به نمایش بگذارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، فرهاد خلیل‌مقدم، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری، شب گذشته، 29 اردیبهشت‌ماه در بازدید از غرفه ایکنا ‌در نمایشگاه قرآن، ضمن تشکر از فعالیت‌های خبرگزاری ایکنا برای پوشش اخبار قرآنی استان و بیان اینکه برپایی نمایشگاه قرآن در ماه مبارک رمضان اتفاق مبارکی است، اظهار کرد: همانگونه که می‌دانید دنیای غرب به سرکردی آمریکا نقشه‌های مختلفی را در قالب جنگ نرم برای جامعه اسلامی ترسیم می‌کند.
وی افزود: در جنگ نرم نمی‌توان  نوع دشمن و یا عملیات را تشخیص داد، لذا برپایی چنین نمایشگاه‌هایی با هدف تأثیرگذاری و جذب کسانی که به‌دنبال سرچشمه الهی هستند به جوانانی که وارد فضایی می‌شوند که واقعی نیست و موضوعی را دنبال می‌کنند که نمی‌دانند پایان آن چه می‌شود کمک موثری می‌کند.
خلیل‌مقدم بیان کرد: رسالت نمایشگاه قرآن تنها به نمایش گذاشتن کتاب قرآن نیست بلکه قصد دارد تأثیر قرآن را بر روی زندگی‌های مردم را به نمایش بگذارد.
وی با بیان اینکه قرآن منبع کاملی برای کسانی است که می‌خواهند اندوخته‌های دینی خود را افزایش دهند، افزود: کسانی‌که با آن انس گرفته‌اند، با حقیقت الهی آشنا شدند لذا بازدید از نمایشگاه قرآن موهبتی است که نصیب هرکسی نمی‌شود.
مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان در پایان گفت: جالب است که در کنار نمایشگاه قرآن صنایع دستی، هنرهای تجسمی و موارد مختلف دیگری که با قرآن در ارتباط هستند نیز وجود دارد و این اتفاق خوبی است که در این نمایشگاه قرآن توسط هنر هم معرفی شده است.

انتهای پیام

نظر شما