شناسهٔ خبر: 32995655 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

524/ شهید محسن رجبی: صبورانه بر شهادت فرزندتان افتخار کنید

شهید محسن رجبی در وصیت‌نامه خود آورده است: افتخار کنید که فرزندتان خود را فدای اسلام و خاک پای امام کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید محسن رجبی

شهید محسن رجبی در تاریخ ششم شهریورماه در روستای کهنوش تویسرکان به دنیا آمد. او دارای مدرک دیپلم بود و وارد سپاه شد و در هنگام جنگ به عنوان فرمانده گروهان حاضر شد. در تاریخ هفتم مردادماه سال 67 در روستای چهارزبر اسلام‌آباد بر اثر اصابت ترکش دشمن به شهادت رسید. اکنون پیکر پاکش در گلزار شهدای روستای کهنوش آرام گرفته است.

آنچه می‌خوانیم وصیت‌نامه شهید است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

با سلام و درود فراوان بر منجی بشریت امام زمان (عج) و با درود و سلام فراوان بر نایب بر حقش امام امت،دخمینی بت شکن. چند جمله‌ای از وصیت‌نامه بنده به جا مانده که به عرض می‌رسانم.

خانواده من صبور باشید مانند امام که او برای شهادت پسرش گریه نکرد، شما هم برای من گریه نکنید و مانند زینب کبری صبور باشید، فتخار کنید که فرزندتان، خود را فدای اسلام و خاک پای امام کرده است.

از پدر بزرگوارم می‌خواهم که مرا ببخشد و افتخار کند که امانت خودش را در راه خدا سالم و باافتخار داده است، هرگز به خودت نگرانی راه نده.

انتهای پیام/89001/

نظر شما