شناسهٔ خبر: 32995506 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بلایی که راننده ناشی سر ماشین گرانقیمت آورد! +فیلم

راننده ناشی که با ماشین گرانقیمت دوستش قصد خودنمایی در خیابان داشت، در اثر بی‌تجربگی صحنه‌ای وحشتناک رقم زد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، راننده ناشی‌ای که با ماشین گرانقیمت دوستش قصد خودنمایی در خیابان داشت صحنه‌ای وحشتناک را رقم زد. این راننده در اثر بی‌تجربگی موجب وارد شدن خسارت به خودروی ۵۶۰۰۰۰ یورویی دوستش و همچنین چند خودروی دیگر در خیابان شد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است این صحنه وحشتناک را به تصویر می‌کشد. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که جین در حال رانندگی در خیابان است ناگهان کنترل این خودرو را که به نظر فراری F۱۲berlinetta است، از دست داده و به یک خودروی تویوتای مشکی رنگ که در لاین سمت چپ در حال حرکت است، برخورد می‌کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود که خودروی تویوتا پس از این برخورد به سمت خیابان فرعی منحرف شده و به چند خودرو و اسکوتر پارک شده برخورد می‌کند و سپس واژگون می‌شود.

در این حادثه که در یکی از خیابان‌های شهر "سوژو " واقع در شرق چین رخ داد، راننده خودروی تویوتا دچار جراحت سطحی شد و پس از درمان جزئی در محل حادثه به بیمارستان منتقل شد. گفته می‌شود این حادثه تنها لحظاتی پس از آنکه جین ۳۰ ساله پشت فرمان این خودروی گرانقیمت قرار گرفت رخ داد. در این حادثه جین مقصر اصلی شناخته شد و میزان خسارت واردشده در این حادثه ۳۳۹۵۰ یورو برآورد شد.

گفتنی است؛ این جوان همچنین باید هزینه بیمارستان راننده تویوتا را نیز پرداخت کند.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6936080/9917746?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

صحنه وحشتناکی که راننده ناشی در خیابان رقم زد!

نظر شما