شناسهٔ خبر: 32993001 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

حیدری: از خانواده بزرگ استقلال و پرسپولیس تشکر می‌کنم

صاحب‌خبر -
بازیکنی که عرض زمین را طی کرد و لب خط رسید، خسرو حیدری بود. او که احتمالاً در ذهنش مرور می‌کرد تمام سال‌هایی که پیراهن استقلال را به تن کرد. خسرو بی‌اختیار پیش از آنکه وارد زمین شود، اشک ریخت. اشک‌هایش را با آستین لباسش پاک می‌کرد. در این لحظات پژمان منتظری می‌خواست بازوبند کاپیتانی را به خسرو بدهد تا در این آخرین بازی عمرش برای استقلال، آن را به بازو ببندد. بماند که حیدری آن را به سختی قبول می‌کند. خسرو به زمین می‌رود و چالاک نشان می‌دهد. یک شوت هم می‌زند که با اختلاف کم بیرون می‌رود. او اینقدر خوب است که بعضی بازیکنان همان جا به شوخی می‌گویند: «خسرو تو که آماده‌ای، چرا خداحافظی می‌کنی؟ داداش حرفت را پس بگیر.» بعضی‌ها هم می‌گویند کاش با گلزنی یا دادن پاس گل خداحافظی می‌کرد که خسرو در جواب‌شان می‌گوید: «حیف که شوتم تبدیل به گل نشد.» 
حیدری، اما در پایان بازی خداحافظی‌اش را نهایی می‌کند. او به حرفی که می‌زند، عمل می‌کند و برای همیشه کفش‌هایش را می‌آویزد. اکثر بازیکنان به تعریف و تمجید از او می‌پردازند. خودش هم با اشک زمین را ترک می‌‎کند و در رختکن هم بازیکنان همه او را در آغوش می‌گیرند. آن‌ها درباره خسرو به خبرنگاران چیز‌های مثبتی می‌گویند. خیلی‌ها هم برایش پست می‌گذارند. فرهاد مجیدی هم برای او آرزوی موفقیت می‌کند. خسرو به جمع خبرنگاران می‌رود و حرف‌هایی هم آنجا می‌زند. در پایان، یک روز خاص برای حیدری تمام می‌شود. روزی که هم در ذهن خودش می‌ماند و هم در ذهن تمام طرفداران استقلال. 
فقط دوست داشتم... 
مراسم خداحافظی خسرو آنقدر که باید باشکوه نیست. البته خیلی‌ها می‌گویند او خوش‌شانس است که توانسته با پیراهن تیم محبوبش خداحافظی کند. به هر حال خیلی‌ها به دور از این پیراهن و یا پیراهن قرمز، از فوتبال رفتند و برایشان خداحافظی با تیم محبوب، حسرت بود. خسرو شاید به همین خاطر، ابراز رضایت می‌کند از این خداحافظی. وقتی از او در این باره سؤال می‌کنیم می‌گوید: «فقط دوست داشتم کنار این هواداران از فوتبال خداحافظی کنم و هیچ چیز دیگری برایم اهمیت نداشت. ناراحتم که دیگر نمی‌توانم بازی کنم ولی خوشحالم که خداحافظی‌ام در آزادی و کنار طرفداران بود.» 
تشکر خسرو
خیلی‌ها معتقدند خسرو می‌تواند بازی کند. او اگر بخواهد همین حالا هم به تیم ملحق می‌شود. وقتی از خودش در این باره می‌پرسیم جواب می‌دهد: «بزرگی استقلال اجازه نداد به تیم دیگری فکر کنم. واقعاً نمی‌خواستم به باشگاه دیگری بروم. خیلی‌ها گفتند که می‌توانی بازی کنی ولی دوست داشتم در شرایط خوبی از فوتبال بروم وگرنه پیشنهاداتی بود.» خیلی‌ها به خداحافظی خسرو واکنش نشان می‌دهند از جمله سیدجلال حسینی. وقتی در این باره از خسرو می‌پرسیم می‌گوید: «باید از همه تشکر کنم که اینقدر محبت داشتند؛ از خانواده بزرگ استقلال که اینقدر حمایت کردند و پیام‌های محبت‌آمیز نوشتند، همچنین از سیدجلال و پرسپولیسی‌ها هم تشکر می‌کنم. دیروز تلاش کردم جواب همه را در فضای مجازی بدهم.» 
زندگی جدید خسرو
حالا خسرو زندگی جدیدش را آغاز می‌کند. او قرار است وارد عرصه مربیگری شود. این بازیکن قصد دارد بعد از اتمام ماه مبارک رمضان در کلاس‌های B مربیگری شرکت کند. بعد از آن هم عازم کلاس‌های A خواهد شد. او می‌خواهد دوران حرفه‌ای مربیگری را در خارج از کشور بگذراند.

نظر شما