شناسهٔ خبر: 32989072 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران:

نهضت جمع آوری خاطرات رزمندگان مازندران کلید خورد

سردار ملکی گفت: نهضت جمع آوری خاطرات رزمندگان مازندران کلید خورد و امسال با قوت اجرایی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شبستان، سردار «عبدالله ملکی» روز یکشنبه ( 29 اردیبهشت ماه) در جلسه شورای اداری شهرستان بهشهر در سالن اجتماعات فرمانداری افزود: تلاش برای جمع اوری خاطرات رزمندگان و شهدای دفاع مقدس از وظایف مهمی است که برعهده داریم و نباید غفلت شود.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: خاطرات رزمندگان، بازنشستگان و خانواده شهدای ادارات هم از وظایف مهمی است که بر عهده ادارات نهاده شده است و مسئولان بخش ها باید در این حوزه کمک کار باشند.

 

ملکی با اشاره به اینکه تنها 30 هزار ساعت خاطرات شهدا و رزمندگان مازندرانی در طول هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران جمع آوری شده است؛ خاطر نشان کرد: این آمار شایسته استان مازندرانی که 90 هزار رزمنده در طول جنگ داشته است؛ نیست.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران افزود:  با توجه به آغاز نهضت جمع آوری خاطرات رزمندگان مازندران امیدواریم اقشار مختلف در این بخش فعال شوند.

 

ملکی گفت: جوانان ما در مقابله با تهاجم شدید فرهنگی نیازمند کار فرهنگی مناسب هستند و وظیفه عمومی ما ارائه خوراک مناسب فرهنگی به جوانان و نوجوانان است که باید در این بخش فعا تر ظاهر شویم.

 

وی تصریح کرد: پایگاه فرهنگی دفاع مقدس گامی برای نشر ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ عاشورایی است که در چالوس، تنکابن و بهشهر راه اندازی شده و امیدواریم در شهرهای دیگر هم در دستور کار قرار گیرد.

نظر شما